Sattumaa vai ei?
Nyt kun niin kovasti ollaan kohistu retrovaatteiden kopioinnista, niin onko kukaan huomannut että sekä lindex että me and i molemmat myyvät hodaripaitaa... Me and i.lla paita on musta ja siinä on isoja hodareita kun taas lindexillä paita on sininen ja siinä on pieniä hodareita.
Molemmilla paita on kevään mallistosta. Kumpi taipuu muutoksiin nopeammin iso ja jäykkä firma vai pieni? Kumpi kopioi, mikä on veikkauksenne? Lindexillähän on kyseenalainen maine tässä asiassa, mutta jotenkin tämän kuosin kohdalla mietityttää....
Vai onko kaikki sittenkin sattumaa...
Mitäs mieltä muut olette? Mua asia askarrutti ainakin siinä mielin että lindexin hodarit jäi kauppaan vaikka muuten silmää miellyttivätkin enemmän kuin me and i.n hodarit...
Kommentit (7)
Mä huomasin saman asian käydessäni Lindexillä. Tuntuis hassulta, että kaksi noin samanlaista paitaa syntyis sattumalta, varsinkin kun kyseessä on niinkin erikoinen aihe kuin hodari. Itse en ostais kumpaakaan.
Me&In eduksi ajattelisin sen, että esittelee lähes koko mallistonsa muutamia täydennyksiä lukuunottamatta kerralla, kun taas Lindexille tulee pikkuhiljaa uutuuksia ja kuluttaja ei voi koko kesän tarjontaa nähdä etukäteen.
Mutta mitäs mieltä ootte tästä Po.pin mekosta?
http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=3515
Mun mielestäni muistuttaa aikalailla Nanooun tuttua BigC-kuosia:
http://www.sisukas.net/component/page,shop.product_details/flypage,shop…
H&M:llä ja Tutalla on tänä keväänä leppäkerttu-kuosisia vaatteita.
Me&I:n myydyimpiäkuoseja tänä keväänä. Olin itsekutsuilla maaliskuun lopussa ja silloin esittelijä sanoi, että hodaripaitaa on jäljellä enää koossa 86/92.
" Joo niin on, mutta pilvikuvio on me and i.n " klassikko" , eli ollut jo ilmeisesti useampana kautena aemminkin. Pilvi kuosia on muuten myös seppälällä."
JA ainakin minun tapaamani ME&I myyjä sanoi hodaripaidan olevan supersuosittu... Se,e ttä äidit ei siitä pidä ei vielä ole koko totuus.... Myyjäkin oli sen omalle pojalleen joutunut ostamaan kun oli sen nähnyt vaikkei hän itse siitä yhtään pitänytkään ;)
Enkä epäile sekunttiakaan, eteikö paita todellakin menis kuumille kiville isovatsaisille grillihirmuille jotka kesänsä viettää tiiviisti asuntovaununsa/mökkigrillinsä ääressä :D
vuodelta x. Monta vuotta vanha jo ja lapsen suosikki =) Me&i tuli sen jälkeen... Sattumaa ja sattumaa, että monilla valmistajilla on samoja kuoseja.
mutta tuntuu aika ihmeelliseltä, että joku tuollainen " tuskin kovin paljoa" myyvää kuvaa pitäisi kopioida. Minua ainakaan esim. me&i:n vaatteissa ei vakuuta ne kuvat vaan enemmänkin värit.