Miten Jani Sievinen on voinut olla sektiossa mukana????
Kun kyseessä on HÄTÄsektio? Missä muka pääsee hätäsektioon isä mukaan? Mun mies ei päässyt edes päivystyssektioon! Mut mun mies ei olekkaan julkkis.
Kommentit (24)
No minulla oli sektio,ei hätä, ei sovittu,ei kiireellinen ja mies oli mukana.
Vierailija:
tullu paniikki ja menty kiireelliseen...? Mulla nimittäin laski vauvan sydänäänet 180:stä (Kyllä!) 70:een, ja silloin mentiin ja lujaa, ei olisi kiireellinen sektio tullut kysymykseenkään.
Vauvan sydänäänet laski myös 180:sta 40:ään ja välillä katosivat kokonaan. Silti ei ollut hätä, vaan kiireellinen (tehtiin spinaalipuudutus). Tapahtui kuitenkin nopeasti. Isä ei saanut tulla mukaan.
Tehtiin edellisen arven päälle (aikaisempi suunniteltu sektio).
t. 35
Mulle tehtiin KOKSissa hätäsektio, kun vauvan sydänäänet laskivat 180->65 ja todellakaan ei tullut kysymykseen, että mies olisi päässyt mukaan. Nukutettiin siis tietty ja viilto tehtiin vaakaan. Lääkäri sanoi myöhemmin, että yleensä hätäsektiossa viilto tehdään pystyyn, mutta " halusi säästää minua" .
Uskon, että Janilla on sektiokäsitteet nyt hakusessa ja sektio on oikeasti ollut kiireellinen. Mutta lopulta, mitä väliä. Vauva ja äiti selvisivät ja kaikki ovat onnellisia, se on pääasia!