Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Jani Sievinen on voinut olla sektiossa mukana????

Vierailija
10.04.2008 |

Kun kyseessä on HÄTÄsektio? Missä muka pääsee hätäsektioon isä mukaan? Mun mies ei päässyt edes päivystyssektioon! Mut mun mies ei olekkaan julkkis.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin KOKSissa hätäsektio, kun vauvan sydänäänet laskivat 180->65 ja todellakaan ei tullut kysymykseen, että mies olisi päässyt mukaan. Nukutettiin siis tietty ja viilto tehtiin vaakaan. Lääkäri sanoi myöhemmin, että yleensä hätäsektiossa viilto tehdään pystyyn, mutta " halusi säästää minua" .

Uskon, että Janilla on sektiokäsitteet nyt hakusessa ja sektio on oikeasti ollut kiireellinen. Mutta lopulta, mitä väliä. Vauva ja äiti selvisivät ja kaikki ovat onnellisia, se on pääasia!

Vierailija
22/24 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla oli sektio,ei hätä, ei sovittu,ei kiireellinen ja mies oli mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tullu paniikki ja menty kiireelliseen...? Mulla nimittäin laski vauvan sydänäänet 180:stä (Kyllä!) 70:een, ja silloin mentiin ja lujaa, ei olisi kiireellinen sektio tullut kysymykseenkään.

Vauvan sydänäänet laski myös 180:sta 40:ään ja välillä katosivat kokonaan. Silti ei ollut hätä, vaan kiireellinen (tehtiin spinaalipuudutus). Tapahtui kuitenkin nopeasti. Isä ei saanut tulla mukaan.

Vierailija
24/24 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin edellisen arven päälle (aikaisempi suunniteltu sektio).

t. 35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme