Miten Jani Sievinen on voinut olla sektiossa mukana????
Kun kyseessä on HÄTÄsektio? Missä muka pääsee hätäsektioon isä mukaan? Mun mies ei päässyt edes päivystyssektioon! Mut mun mies ei olekkaan julkkis.
Kommentit (24)
Saati sitten mihinkään hätäsektioon.
hätäsektiossa nukutetaan ja se tehdään alle 10 minuutissa
kiireellinen on suunnittelematon, mutta ehditään puuduttaa jne
Hätäsektio tehdään niin nopeasti kuin voidaan. Oysissa mies ei saanut olla mukana hätäsektiossa, mutta muihin pääsisi mukaan.
onko ollut hätä vai kiireellinen? jos sydänäänet häviää, on se silloin hätäsektio. joten miten jani on ollut mukana?
Mulle tehtiin kiireellinen sektio, mies sai tulla mukaan. Tilanne muuttui, kun salissa päädyttiinkin nukuttamaan minut puudutuksen sijaan. Silloin mies heitettiin ulos.
kiireellisen sektion hätäsektioksi. Kuulostaa nääs dramaattisemmalta.
Hätäsektiossa vedetään muuten viilto pystysuoraan keskelle mahaa, joten voisi olla tälle Samuelssonille kova paikka, kun sitä ei nin vain piilotellakaan.
Vierailija:
onko ollut hätä vai kiireellinen? jos sydänäänet häviää, on se silloin hätäsektio. joten miten jani on ollut mukana?
Kysymyshän oli: Miten Jani Sievinen pääsi mukaan hätäsektioon?
Ja kyllä oli hätäsektio, sydänäänet romahti ja siitä 5 min vauva oli jo leikattu ulos. Ja mies ei tod päässyt mukaan.
Että nykyään tehdään haavoja hätäsektiossa MYÖS vaakasuoraan, ja ystävälleni kiireellisessä sektiossa haava pystyyn.
Ja peräti tuolla tässäkin ketjussa mainitussa K-SKs:ssa.
Joten omituiselta kuulostaa jos Sievinen on ollut mukana.
Syntyi 5:15, joten eipä tuossa kovin hätäisiä oltu! Se oli siis kiireellinen!
olikse -sanomissa. Tuossakin siis saatu tuolla HÄTÄ-sanalla asiasta dramaattisempi kuin mitä todellisuudessa onkaan. Sitä vaan ihmettelen että miten jos sydänäänet oikeasti häviää, miten on vitkuteltu noinkin kauan?! Koska jos ne häviää tai heikkenee, silloin on oikeasti jo kiire saada vauva ulos.
tullu paniikki ja menty kiireelliseen...? Mulla nimittäin laski vauvan sydänäänet 180:stä (Kyllä!) 70:een, ja silloin mentiin ja lujaa, ei olisi kiireellinen sektio tullut kysymykseenkään.
Olin toisen äidin kanssa samassa huoneessa, molemmilla käynnistetty synnytys cytotecillä. Toinen äiti alkoi vuotaa verta, lääkäri paikalle ja saman tein kärrättiin leikkaukseen. Viiden minuutin päästä isä tuli hakemaan laukusta kameraa, kertoi pojan syntyneen jne. Äiti oli nukutettuna, mutta isä ainakin minulle kertoi olleensa mukana!
Varmasti tuore isukki saattaapi olla sen verran sekaisin, että menee termit solmuun.
Ja kylläpä te olette tuomitsevia... miten te viitsitte arvostella ihmisiä täällä? Mä en millään ymmärrä!!!!
ja Jani kertoi olleensa mukana. Sydänäänet oli hävinny jne, ja silloin totta tosiaan tehdään hätäsektio, eikä mitään kiireellistä sektioo.