Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla JOKA asiasta kitisevää ja narisevaa lasta?

Vierailija
10.04.2008 |

Tuo tyttö kitisee ja vinkuu ja narisee koko ajan ihan jokaisesta asiasta. on 2v2kk vanha. Mikään ei käy, mikään ruoka ei kelpaa, joku asia kun ei leikissä onnistu, itkee. Ei kestä YHTÄÄN vastoinkäymisiä. Päivässä nauraa tasan yhden kerran. Yritän kaikkeni, muttei auta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen epäonnistunut äitinä tai sit tossa lapsessa on jotain vikaa :(

Vierailija
2/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että mikään ei ole koskaan hyvin. Se on todella rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 tyttöä, joista kaksi on erityisen kovia kitisemään. Ja tuo ikä (2-3v) on paha vielä uhmankin takia. Koeta kestää. =)

Vierailija
4/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 3 lasta ja vain tämä tyttö kitisee ihan joka asiassa. Muiden ihmisten aikana on oikea enkeli, kehuja sataa kuinka on niin ystävällinen ja auttavainen. No heti kun tarhasta tulee autoon niin ääni muuttuu. kaikki asiat pitää sanoa kitisten: " mulla on kuuma, mulla on nälkä, jne" .

Että jos joku tietää miten minäkin saan sen enkelin jota tyttö muille on, niin kiitos vinkeistä!

Vierailija
5/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3-vuotias kitisee jos ei saa unta riittävästi. Itse ei ottaisi unia laisinkaan päivällä mutta " pakotan" nukkumaan päikkäreille ja sitten veteleekin 3 tuntia unia. Jos ei nuku on ihan mahdoton marisija ja jos nukkuu on ihan kuin eri lapsi. Niin ja nukkuu päivällä eli ei niin yöllä nukkuu aina noin klo 19-7 välisen ajan eli piiitkät päikkärit eivät vaikuta yöuniin. Esikoinen ei nukkunut päikkäreitä enää 2-vuotiaana, mutta ei ollut silti kitisijätyyppiä...

Vierailija
6/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis esikoisen unentarve on aina ollut minimaalinen sen sijaan tämä nuorempi tuntuu tarvitsevan ihan hirmuisesti unta, jotta on ns. normaali lapsi

Vierailija
7/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasinkin jo vastaavaan ketjuun aikasemmin.. illasta varsinkin alkaa mua kiristämään kun poikaa alkaa väsyttää ja joka asia alkaa vinkumisella.. ja kun ei oikein ymmärräkään vielä, että asiat voi ilmaista nätimminkin. Unta saa tarpeeksi kyllä mutta tuntuu kaverilla olevan pirun lyhyt pinna.. Ja kun ei osaa oikein puhuakaan ja aina ei ymmärrä, mitä hän tarkoittaa niin johan kiukku tulee ja kun viimein tajuan, mitä tarkoittaa niin ei enää kelpaakkaan=/

Vierailija
8/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kukaan ei usko, että poika osaa kiukutellakin..

edellinen

Vierailija
9/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan vinkuu ja kitisee! Hermoja ei ole ollenkaan... TODELLA rasittavaa kuunnella tyhjänpäiväistä marinaa aamusta iltaan. Välillä leikkii nätisti itsekseen mutta kohta taas alkaa vinkuminen... Joo ja ei syö mitään!! Mikään ei kelpaa paitsi herkkuja olla pitäis! Ja kun ei anneta niin sitten vingutaan sitä jos ei mitään muuta. Huoh. Ikää pojalla 2v2kk. Jospa tämä olisi ohimenevää??? Onhan? :)

Vierailija
10/10 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä on kitisyt jo 1-vuotiaasta asti. Nyt ikää on 2v 2kk ja kitinä vain pahenee. Välillä on jopa päiviä, että lapsi totaalisesti itkee ja huutaa KOKO päivän. Eli mitään taukoja huudosta ei ole. Meidän jäbä on myös todella lyhyt pinnainen kaveri, jos leikkiessä asiat eivät mene juuri niin kuin hän haluaa, niin alkaa hervoton huuto ja raivoaminen. Yleinsä myös tavarat lentelee.

minäkin mietin tässä itsekseni, että koskahan olisi sellainen päivä ollut, että poika olisi hyvällä päällä tai hymyilisi useammin kuin kerran päivässä? Meillekkin aina kaikki kehuskelee kuinka ihana poika meillä onkaan. Kun on niin reipas ja leikkisä. Vieraiden aikana ei tietenkään ole tuollaine marisija. Voitte kuvitella kuinka käy hermot kireällä kun olen 24h putkeen ton narisijan kanssa YKSIN kun mies on työssä...huoh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi