Millaisen keittiöhanan valitsisit?
Kommentit (10)
en tarvitse keittiöhanassa esim painetta mihinkään. Ne letkulliset, joista saa sisältä vedettyä esiin pitemmän taipuisan letkun tuntuvat houkuttelevilta, mutta aika vähänpä sellaistakaan tarvitsee.
Ja nämä brittisysteemit, joissa on kylmä ja kuuma hana ja molempien säätimet erikseen, ne ovat ihan hirveitä.
Mut se normaali nostokahva pitää olla. Jos tunnistin menee rikki, niin ärsyttää vaan ku ei saa vettä mistään.
ja tosi tareellinen, helppo huuhtaista likaisimmat astiat ennen pesukoneeseenlaittoa. TÄmä hana tosin vaatii ISON altaan, ei mitään puolikkaita tiskialtaita. Hana on vielä mattapintainen alumiinin värinen ja sopii täysin meidän keittiöön kun keittiökoneetkin alumiinnia.
Ja siro hana, ei mikään laitoskeittiömalli
Koseketushana säästää vettä.
puutteessa täällä ollaan ; )
Hyvää kevättä hanavalintoihin
tietämäni mukaan niihin pitää säätää joku väkiolämpö, joka sieltä sitten suurin piiretein tulee. Yleensä se on joku " keskihaalea" .
Mutta minä tarvitse sieltä vuoron perään kylmää juoma- tai ruoanlaittovettä, haaleaa pöydänpyyhintävettä ja kuumaa paistinpannunpesuvettä, niin eikö sellainen kosketushana ole vähintäänkin epäkäytännöllinen eikä todennäköisesti säästä yhtään vettä?
lisäksi minä epäilen, että tiskialtaan pitäisi olla aina tyhjä, jos sellainen hana olisi.
ja tiskialtaaseen ei tietty sovi kosketushana, vaan jos keittiössä on toinen hana käsien pesua varten. Meillä kosketushana keittiön nurkassa ja toinen iso hana isossa altaassa saarekkeessa.
Kosketushana SÄÄSTÄÄ vettä, Työtehoseura tutkimuksen tehnyt, saatavilla kuluttajaneuvojilta, Martoilta (varmaankin) sekä tietty Työtehoseuralta. Sieltä saa muitakin kodinkoneisiin liittyviä tietoja ja puolueettomia testejä
Siis se, jossa on kaareva juoksuputki ylhäällä, siitä saa vivuilla nopeasti kylmää tai kuumaa vettä (tai jos jaksaa sekoitella, niin lämmintä). Alhaalla on pikkuhana liiketunnistimella, sillä on kätevä huuhtaista rätit ja astiat, pestä kädet jne. Pikkuhanan veden lämmön saa säätää allaskaapissa olevasta säätimestä.
Mä haluisin semmosen pitkän ohuen, joka kauniisti kaartuu alas altaaseen päin. Kosketustunnistimella.