Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko sinä kertoa oman tarinasi?

10.04.2008 |

Hei, kirjoitan äitienpäivän juttua Väli-Suomen sanomalehtien sunnuntailiitteeseen (Sunnuntaisuomalainen) ja etsin juttuani varten haastateltavia. Haluaisitko sinä kertoa oman tarinasi?

Jokainen äiti kokee äidiksi tulon omalla erityislaatuisella tavallaan ja jokainen tarina olisi omalla tavallaan arvokas kerrottavaksi. Tiedän sen henkilökohtaisesta kokemuksesta, sillä olen itse tullut äidiksi kahdeksan kuukautta sitten. Tätä juttua varten haen kuitenkin sellaisia kertomuksia, joissa äidiksi tuloon liittyy jotain aivan erityistä ja ehkä hivenen yllättävää: Etkö tiennyt lainkaan olevasi raskaana? Päättikö uusi elämä tulla maailmaan jossain erityislaatuisessa paikassa tai seurassa? Syntyikö suuren lapsikatraan jatkoksi vielä yllätysvauva? Aiheita on varmasti lukemattomia¿

En lainkaan hae sensaatioita, koska Sunnuntaisuomalaisessa ei sellaisia harrasteta. Jos haluat kirjoittaa äitiyden kipeämmistä puolista, lapsen menettämisestä tai lapsettomuudesta, sekin on mahdollista. Haen mielenkiintoisia lukutarinoita äitienpäivän lehteä varten. Jos haluat kertoa oman tarinasi, kirjoita suoraan minulle huhtikuun loppuun mennessä: tuula(miuku)ruusumaa.fi. Jos et halua koko tarinaa kirjoittaa, laita s-postin kautta yhteystietosi, soitan sitten sinulle.

Parhain terveisin,

Tuula Ruusumaa, toimittaja

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla