Mikä on puolisosi seksibravuuri? Mitä hän osaa kympin arvoisesti?
saa minut laukeamaan useasti jokaisella rakastelukerralla.
Kommentit (28)
Hän tietää juuri ne pisteet minussa mihin ei tarvitse kuin hipaista niin pöksyt kostuu... Suuseksi on myöskin kymppi plus, sillä saralla hän on jälleen oppinut pari uutta temppua, ah ja voih!
Tai ainaki ylivoimaisesti paras niistä jotka on kohdalle sattunut
Tajusin ihan lähiaikoina, että vaimoni nauttii kuristamisesta juurikin arviolta orgasmi x 100. Sm seksi on meille ihan yleistä, mutta toi on ollut sellainen vähän arka asia, josta ei ole puhuttu ääneen.. pelkästään tehty.
Haluaisin hirveästi kuulla sinun ajatuksiasi, neuvoja ja fiiliksiä tästä aiheesta enemmän
Tällä tavalla mieluummin;
sikarikas at hotmailpistecom
- antaa ihanasti suuseksiä
- tietää mitä tekee sängyssä (luonteeltaan on harkitseva ja rauhallinen, muuttuu villimmäksi sängyssä)
- suutelee aivan mielettämän ihanasti
- osaa kiusoitella kivasti esileikeissän40
Ja olisin vastanut TISMALLEEN samalla tavalla! Ihana mies sullakin :-)
Suuseksi on varmaan se parhain valtti: antaa sitä mielellään, usein, pitkään ja huolella. :)
Muutenkin kokonaisuus on loistava: välillä hellää seksiä, välillä rajua, ja osaa lukea minusta milloin mitäkin haluan. Mielikuvitus on erinomainen myös.
"Mikä on puolisosi seksibravuuri? Mitä hän osaa kympin arvoisesti?"
PANTATA!
PANTATA!
PETTÄÄ. Taas lähdössä pomonsa kanssa panoreissulle... repikää siitä.
M38
Ratsastaa!!! Kaunista katseltavaa. m29.
Hän osaa käsitellä mun rintoja todella kiihottavasti, suuseksi on aivan mahtavaa. Laittaa mut aina ekalle sijalle nautinnon suhteen.
uskomatonta suuseksiä!!!
- ihan imeen
- hellii myös peppua, niin sormella kuin suullakin
- Ja haluaa spermat suuhun
Sitä kaipaan enemmän kuin yhdyntää
Mulla on uskomaton nainen :-))
M39
parempaa suihinottajaa en ole koskaan tavannut!
just oikeaan aikaan ilman et sanoja tarvitaan lainkaan.
Mirri
minut kääntämään katseeni muualle ja haluamaan toista miestä aivan järjettömästi.
Antaa minulle jatkuvasti ihanaa seksiä. On valmis aina, kun haluan. Kokonaisarvosana 10- eli eipä ole edes mitään bravuuria, on vaan niin HYVÄ!
Se pieni miinus tulee siitä, että ei " uskalla" (??) antaa rajua seksiä, pelkää ehkä satuttamista..
Nykyään jopa pyydän sitä välillä. On loistava sormiensa kanssa sekä itse yhdynnässä. Hän kuuntelee huokailujani ym. ja muistaa mistä tykkäsin ja käyttää sitä hyödykseen seuraavalla kerralla. Varsinaista bravuuria ei miehellä ole vaan on joka saralla loistava sängyssä. Hän osaa ottaa rajusti suihkun seinää vasten takaapäin, sekä halailla ja pussailla ja rakastella herkästi ja hellästi useamman tunnin.
nainen, joka on ottanut minulta suihin loppuun asti.