Olenko ihan liian laskelmoiva ihminen?
Laskin, että mun on tultava raskaaksi niin, että vikat menkat on elokuussa. Sitten lapsi syntyy toukokuussa, jolloin mun opiskelut on hyvässä vaiheessa. Saan pidettyä äitiyslomaa hieman yli vuoden, jolloin lapsi on noin 15 kk kun menee hoitoon (alkaa taas uusi lukuvuosi).
Kommentit (6)
Kunhan varaudut siihen, että et välttämättä tule raskaaksi silloin kun haluat. Tai saatat joutua vuodelepoon jo kuukausia ennen LA:aa. Tai lapsi saattaa syntyä kuukauden tai pari ennen arvioitua.
Vierailija:
Laskin, että mun on tultava raskaaksi niin, että vikat menkat on elokuussa. Sitten lapsi syntyy toukokuussa, jolloin mun opiskelut on hyvässä vaiheessa. Saan pidettyä äitiyslomaa hieman yli vuoden, jolloin lapsi on noin 15 kk kun menee hoitoon (alkaa taas uusi lukuvuosi).
aina ei asiat mene kuin on suunniteltu. joten sen varaan ei kannata laskea.
Nyt tänne tulee kuule kaikki haukkumaan sut ja toitottamaan, ettei lastentekoa voi noin suunnitella. Mutta hei, voi se onnistuakin noin. Meillä onnistui jopa 2 kertaa... Täsmällisesti laskettiin optimaalinen ajoitus. 2 suunniteltua ja " laskelmoitua" ja erittäin rakastettua lasta tuhisee tuolla lastenhuoneessa...
Meinaan että opiskelu on hemmetin vaikeaa pää vessanpöntössä ja silloin, kun väsyttää niin paljon, ettei istualtaan pysy valveilla...
T. Nimim. Kokemusta omaava...
Eri juttu, miten moni sanoo sitä suunnitteluksi ja kuinka moni muuten vaan mietiskelee...
Hedelmöityshoidoilla?