Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt laihdutusvinkkejä tänne!!

Vierailija
09.04.2008 |

Minun mittani ovat 172cm 97 kg, ja kovasti haluaisin laihtua ehkä noin 80 kiloon. En kuitenkaan osaa aloittaa mistään. Minulla on vaikea löytää aikaa liikkumiselle, koska olen töissä klo 8-16, ja koulussa klo 17-20.30. Ei siis ole aikaa liikkua. Ruokaa tulee syötyä harvoin ja huonosti. Lähinnä syön illalla kun tulen koulusta, aamulla ja päivällä en juurikaan syö.

Miten voisin laihtua, mikä sopisi minulle?

Karppaus kiinnostaisi muuten, mutta en lihaa juurikaan syö, joten se kuulostaa vaikealta. Ruokani koostuu periaatteesa juuri perunasta ja riisistä,leivästä ja kasviksista, joten ei ole mahdollista jättää hiilihydraatteja pois. En myöskään juuri tee ruokaani itse, vaan mieheni tekee sen, joten sekin vaikeuttaa asiaa.. Neuvoja jos olisi niin olisin kiitollinen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti kävelin, ja kolmessa kaupungisosassa kävin:) Pienen osan matkasta hölkkäsin, mutta suurimman osan kävelin reippaasti. Tuli kyllä hyvä olo ku teki jotain. Illalla vois tehä taas lenkin ja ehkä käyttää tota stepperia tossa vieressä:) (vuosi sitte mulla oli tapana joka päivä stepata sillä 1000-2000 askelta, nyt vähän jääny)

Mutta nyt menen sinne kouluun.

Kiitoksia kaikille:)

ap

Vierailija
22/28 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma kuin sulla. Tosin mun mitat ovat 168/102. Mulla on 1tyypin diabetes ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Erityisesti toi kilpparivaiva heittelee painoa edes takaisin.

Liityin Kiloklubiin alkuvuodesta, ja paino pompsahti 3kg ylöspäin ekan kuukauden aikana! Ihan vain sen vuoksi, että aloin syödä myös aamupalan, lounaan ja välipalan.... Jätin kaikki herkut pois (tosin niitä en muutenkaan syönyt paljon, lauantaina vain oli karkkipäivä, jolloin ostin suklaapatukan ja saunaolutta).

Jätin Kiloklubin pois maaliskuussa, kun kilpirauhaslääkitystäni alettiin rukata uuteen uskoon... Onhan nuo lekuritkin narisseet tuosta syömättömyydestäni, mutta mulla on kausia, jolloin ei ole yksinkertaisesti ruokahalua... Omppuja menee kyllä aika tavalla päivässä, mutta ruoan syön vasta illalla.

Täytyisi munkin alkaa nyt tsempata, koska syksyllä on lähtö reissuun, ja olisi kiva olla edes HIEMAN hoikempi ;).

Tsemppiä sulle!!

heather

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kans paino 97kg raskauden jälkee, nyt painan 80, vielä 10kg pois nii oon tyytyväinen. aloin polkee crosstraineria ja syön 4-5krt/päivä ja vettä juon 4 litraa. ite vähensin just hiilihydraatteja ja lisäsin proteiinien määrää. ja kaikki herkut jätin pois.

mut sun varmaa kannattaa vaihtaa täysjyväriisiin ja -nuudeleihin (jos et ole jo niin tehnyt), jos et pysty niistä kokonaan luopumaa. ja salaattia paljon =)

tsemppiä painon pudotukseen =)

Vierailija
24/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tupakoidessani (olen lopettanut 7 vuotta sitten) opin tavan, etten syönyt aamulla join vain kahvia. Välillä tosiaan vasta illalla myöhään söin. Nyt olen jo yli nelikymppinen ja minulla tuli painoni kanssa tällä viikolla mittä täyteen. En paina ihan noin paljoa kuin ap (77kg ja 173 cm) mutta olen rakenteeltani hento ja tämä paino on minulle aivan liikaa. Olisin tyytyväinen siinä 65 kg tietämillä. No tällä viikolla siis suivainnuin ja ostin digitaalisen keittiövaa' an ja ruokapäiväkirjaksi vihkon. Kirjoitan kaikki syömiseni ylös ja lasken, ettei kaloreita tule yli 1500. Minä liikun paljon, päivittäin pyöräilen 10 km ja käyn salilla n. 3 kertaa viikossa. Lisäksi tietenkin aina kun mahdollsita lenkkille tai uimaan. Tällä viikkolla painoni on pudonnut 2.4 kg ja olen ollut jo aamuisin niin nälkäinen, että on ollut pakko keittää puuroa jo kuudelta. Puuron kanssa syön vain marjoja tai mehukeittoa, ennen söin rasvaa. Rasvassa on ihan hirveästi kaloreita ja sen tajuaa oikeastaan vasta kun alkaa punnitsemaan syömisensä. Mikäli minulla on töissä kiire, enkä ehdi lounaalle juon nurtilett pussin tai syön välipalaksi hedelmiä ja näkkäriä kevytsulatejuustolla. Tsemppiä ap, kyllä sinullekin alkaa aamupala maistumaan, kun noudatat kevyempää ruokavaliota. Myös hesestä ja mäkkäristä löytyy pikaruokaa laihduttajalle, salaatti ilman leipää ja kastiketta.....kiire on vain tekosyy.

Vierailija
25/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koittaa syödä ruualla vähän niin hetipä kohta tekee mieli välipaloja napsimaan... ja siinä kierre tulee..

ELi syö ruoka-aikoinan terveellistä ruokaa PALJON, maha täyteen niin välipalat ei edes tule mieleen.

Vierailija
26/28 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt joka päivä lenkkeilly, eilen ja toissapäivänä tunnin, ja tänään kaks tuntia (kun eksyin:)) Ostin myös askelmittarin, tänään kokeilin, ja pelkän lenkin aikana tuli yli 11000. Muuten päivän mittaan en edes käyttänyt.. Oon syöny nyt aamupalaa, päivällistä ja iltapalaa, mutta nyt eilen ja tänään on iltapala ollut huomattavasti kevyempi kun ennen. Ennen söin ihan kunnon ruuan iltaisin, ja sitä söin paljon, nyt kahtena iltana olen ottanut greipin, ja ihme kyllä nälkä on sillä pysynyt loitolla. Olen myös huomannut, että kun menen aikaisin nukkumaan, niin ei tule syöty illalla ja yöllä niin paljon. Aikaemmin saatoin hyvinkin valvoa viikonloppuisin viiteen tai kuuteen aamulla, ja sillon tulee tietysti koko yö napsittua jotain ruokaa.

Ruokapäiväkirjaa oon yrittäny pitää, mun on tosi vaikee muistaa kirjottaa joka ruoan jälkeen, mtta yritän siten jälkeenpäin paikkailla niitä. Välillä unohtaa tyystin että mitä sitä tänään päivällä olikaan ruokana. Onneks mies muistaa:)

ap

Vierailija
27/28 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on menny jo vähä paremmin päivä.

Aamulla tosiaan söin, ja lenkkeilin, päivällä söin uudestaan pienen määrän kunnon ruokaa, ja nyt illalla söin kaks leipää. Huomenna ois tarkotus taas lähtee pidemmälle lenkille, ja syödä useempaan otteeseen.

Oon ruvennu miettiin, että voisin hommata itelleni jonkun ihan kunnon urheiluharrastuksen, mutten oo vielä keksiny mitä se vois olla.

Mulla polvi ja selkä paskana, ne rajottaa aika paljo. Lisäks esim. uimassa ja salilla en tykkää käydä tämän painoisena. Ennen tanssin sambaa kaks kertaa viikossa, se oli tosi kivaa, ja vielä nykyäänkin tanssahtelen kotona sambalevyn tahdissa. Tunneille en kuitenkaan enää pääse, kun ne on kouluaikana, ja lisäks toi mun polvi rajottaa liikkeitä niin paljon, että tunnilla jouduin puolet ajasta vaan kattoon ku muut teki.

Musta tuntuu et jos mulla ois joku esim. lauantaiharrastus, vaikka tunninpituinen, ihan säännöllinen ja vaikka maksullinenkin, niin tulis paremmin lähdettyy, ja sielä varmaan tulis ihan kunnolla vedettyäki.

Pitää mietiä noita lajeja, mikä vois olla yhtään sopiva..

ap

Vierailija
28/28 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meidän ryhmässä on suurin osa ylipainoisia, koska laji on

tehokas ja soveltuu heille hyvin, koska vedessä ei tunnu hiki, ei tunnu että tekis jotain ja ei tunnu kivut yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi