Vierailija

Ei edes kevyesti. Turhauttavaa!

Kommentit (11)

Vierailija

Ulkoista tuo homma mulle;)

Sehän kyllä mulle sopisi, vaikka mies ei tuohon suostu. Sillä varauksella, että "sä" oot ihan täysipäinen tyyppi. :)

Minä tulisin mielelläni.

Sitoisin tiukasti kiinni ja piiskaisin ohjeiden mukaan. Jos kunnon piiskausta haluaisit niin eipä auttaisi pyynnöt irtipääsystä, ehei!

Peppu punaisena ulvoisit siinä köysissä rimpuillen kun antaisin tulla lisää ja lisää ja lisää....

Vierailija

Minä tulisin mielelläni.

Sitoisin tiukasti kiinni ja piiskaisin ohjeiden mukaan. Jos kunnon piiskausta haluaisit niin eipä auttaisi pyynnöt irtipääsystä, ehei!

Peppu punaisena ulvoisit siinä köysissä rimpuillen kun antaisin tulla lisää ja lisää ja lisää....

uuh, ei saa kiusata.. Tuota juuri kaipaan! 

Vierailija
Vierailija

Minä tulisin mielelläni.

Itsekin kaipaisin kunnon alistamista. Olisin mielelläni tuntikaupalla mukavasti mutta tiukasti sidottuna toisen seksileluna. Mitä kumppani keksisi, se olisi vaan otettava vastaan.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Minä tulisin mielelläni.

Itsekin kaipaisin kunnon alistamista. Olisin mielelläni tuntikaupalla mukavasti mutta tiukasti sidottuna toisen seksileluna. Mitä kumppani keksisi, se olisi vaan otettava vastaan.

Samat haaveet täälläkin. Olen aina tiennyt kiihottuvani alistumisesta, mutta viime vuosina tämä puoli on tullut yhä vahvemmin esiin. Harmi vaan, että mies on sellaisen hellän rakastelun ystävä, mikä toki joskus on mukavaa, mutta miten ihmeessä voin toteuttaa tätä toista puolta? Mielestäni toisen alistamisesta pitää saada kiksejä, jotta sen voi tehdä hyvin ja mies ei halua edes yrittää..

ap

Vierailija

Minäkin ehdotin miesystävälleni piiskausta, mutta hän sanoi, ettei voi lyödä naista. Suutuin ihan hirveesti ja sanoin, että vätys, tohvelisankari oikea luuseri oot ja annoin korvatillikan. Sitten sain mustansilmän. Vai ettei muka voi lyödä naista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat