Kuinka kauan oviskivut kestää?
Mulla jo kolmatta päivää kauheeta kipuilua, mietin vaan onko ovista vai mitähän tällä kertaa.. :)
Kommentit (2)
sama juttu mulla.. nyt menkat just loppu ja ihan viimesenä niukkana vuotopäivä mahallaan sohvalla maatessa tuntu " oviskipuja" vasemmassa munasarjassa, josta nyt vuorostaan munasolun pitäisi irrota..
Viime kierrossa oviskivut olivat tosi vaimeet, mutta menkkojen alkukivut ja turvotus sitäkin voimakkaammat, että toivoin jo tärpänneen...menkkoja edeltävänä päivänä oli jopa niin kova pahoinvointi, että olin melkeen varma, mutta ei.. tosin menkat oli aika niukat..oikeestaan vaan yhtenä päivänä punasta vuotoa, muina niukempaa ruskeeta.. Luin yhtä tuoreemmista ketjuista ja tuli jo mieleen, että voisinko sittenkin olla raskaana, mutta ehkä en sillä turvotus menkkojen myötä laski ja alkuraskaudessa kai turvotuksen tulisi olla " pahimmillaan" ...
Mitä mieltä ootte? En siis oo testannut, kun en nyt oikeesti ehkä usko ittekään raskauden mahdollisuuteen.. Ehkä pupuillaan ahkerasti taas tää kierto ja just ennen vappua sopivasti pitäiskin taas menkat alkaa jos alkaa, niin tietää ollaanko vappuna simalinjalla ;)
Oviksen aikaan kestää muutaman päivän mutta musta tuntuu, että " oviskipuja" eli vihlomista tapahtuu muinakin päivinä kuukaudessa kuin ovulaation aikaan. Onks kellään muulla näin?