Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pregent-testi ja viivanpaikka??

10.09.2006 |

Onko kokemuksia tuosta cittarista saatavasta halpistestistä? Eli nyt menossa kp27 ja tänään näin tuossa testissä todella hailun harmaan viivan kontrolliviivan vieressä. Piti siis tihrustamalla tihrustaa että erotti, mutta siinä se oli! Raskauteen en usko kahden ja puolen vuoden yrityksen jälkeen ja siksipä ärsyttääkin tuommoiset härnäys " kuinka saada nainen pössiksi" -viivat.. Kokemuksianne kaipailen!!!!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä saanut siihen viivanpaikkaa, kun viime kierrossa testasin. Ihan putipuhdas tikku oli. Ja kyllä syynäsin niin lamppua vasten kuin luonnonvalossakin.. :)

Jäikö se viiva siihen siis kuivuttuaankin? Silloin kai uskaltaisin varovasti sanoa sitä haamuplussaksi. Tuliko se testausajassa siihen? (minä en kyllä roskishaamuakaan tuohon testiin saanut, ei sen puoleen...)

Ei kai auta muu kuin sinun testata päivän parin päästä uudelleen :) Jospa se viiva siitä vahvistuisi.

Vierailija
2/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siinä kymmenen minuutin sisällä näkyi ja tais vain korostua jälkeenpäin. Joka valossa näkyi kun vessassa sitä pyöritin ;0) . Mutta kun nuita viivanpaikkoja olen saanut muillakin testeillä aiemmin, en siihen paljoa luota. Tänään sitten testasin uudelleen, taas olin jotakin näkevinäni, muttei niin selvästi kuin eilen. Pitää nyt pari päivää odottaa ja kokeilla uudestaan tai vaihtaa testiä. Tänään ois pitäny jo selvä viiva periaatteessa tulla jos raskaana oltais, joten testit varmaan vain pottuilee mulle tai sitten kuvittelen viivat kun sitä niin kauheasti toivon. Mutta täytyy sanoa että nuo viivanpaikat on ittestä sieltä!! Aina jotenkin herättää toivoa ja sitten taas pettymys entistä suurempi. Tai sitten testi firmat vain haluaa rahastaa, kun on pakko ostaa uusi testi että saa varmuuden.. Blääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon testannut muutaman kerran kyseisellä testillä enkä oo kyllä ikinä saanut siihen minkään näköistä viivanpaikkaa kun en kerran ole raskaanakaan ollut. Niin että ehkäpä se kuitenkin sitten sulla on plussa! Toivotaan!

Vierailija
4/11 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja plussat on olleet plussia ja negat selviä negoja - ei mitään viivanpaikkoja ikinä.

Toivottavasti sulla se tarkoittais plussaa :)

Vierailija
5/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen kokemus ko. testistä kuin muillakin vastanneilla..Eli ei oo viivanpaikkaa tullut,jos on nega ollut. Toosi haaleen haamunkin oon saanut tuolla testillä, mut se olikin sitten oikea plussa,ja vahveni muutamien päivien jälkeen. Toivotaan että sullakin olis näin:)

Vierailija
6/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein taas testin tuolla pregentillä, aamupissasta, ja sama haliuviiva siihen tuli. Tosi himmeä on, mutta näkyy kyllä ilman røntgen laitteita ja hypervaloja.. Eilen vielä hätäpäissäni tein sitten clearbluellakin, päiväpissasta, ja siihenki tuli selvä sininen pystyviiva, mutta hyvin ohut, ei siis yhtä paksu kuin poikkiviiva. Sitä sitten näytin ukollekkin ja se sanoi vain että kyllähän siinä joku ohut viiva näkyy, mutta että en voi olla raskaana kun mankatkin oli alkion siirron jälkeen.. Sitten ajattelinkin, että joo viivanpaikka varmasti taas kummittelee. Eihän raskaus voi olla mahdollinen.. (Täytyy nyt sitten vielä myöntää, että tein sen toisenki clearblue testin siitä paketista, pöhkö, ja sama kapea sininen viiva tuli.) Raskausoireita ei ole, paitsi sitten tänään on kyllä rinnat ihan pikkuisen arat, mutta voipi olla että olen niitä paniikissa, raskausoireita etsien, painellut että siksi menevät jo kipeiksi, heh.. Mutta on tämä kyllä outoa. Tekis mieli tehdä tuo clearblue testi vielä aamuisesta pissasta, mutta ei enää viitti apteekkiin mennä testiä ostaan. Luulevat että mikähän hullu tuoki on.. ;0)

Vierailija
7/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

ei ne testit anna niitä viivoja ilman raskaushormonia!

Kirjoitit, että alkionsiirron jälkeen tuli menkat. Testasitko silloin kanssa negan? Ja onko siitä jo kauan? Meinaan, alkuraskaudessa voi tulla vuotoa, jota voi erehtyä pitämään kuukautisina. Entä voisiko tämä raskaus olla alkanut spontaanisti seuraavasta kierroksesta? (olettaen, että väliin mahtuisi jo yksi " uusi" ovulaatio.)

Väittäisin, että veressäsi (ja vitrsassa) on raskaushormonia ja olet nyt parhaillaan raskaana tai ainakin olet ollut (alkionsiirrosta??) raskaana ja se on mennyt kesken, mutta näkyy vielä haileasti testissä.

Sinuna olisin yhteydessä esim. itseäsi hoitaneeseen klinikkaan.

Vierailija
8/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nyt sitten aamupissatestin clearbluella ja sama vaaleansininen pystyviiva tuli. Siirrosta on nyt 15 päivää ja vuodosta 9 päivää. Verta tuli 2 päivää kuin hanasta ja sitten loppui kuin seinään. Kaksi alkiota siirrettiin. Voi olla että jotakin kiinnittymisyritystä oli ja siksi testit kummittelee, mutta kun vuoto tuli jo 6. päivä siirrosta. Tuskinpa vain raskaana olen kun vuoto oli tosi runsasta ja paljon limakalvon palasiakin joukossa, ihmetyttää vain miten se sitten loppui kuin seinään, ei mitään tiputtelua tai ruskeaa vuotoa kahden vuotopäivän jälkeen. Oman mielenterveyteni takia soitin lääkärille ja pyysin veritestiä, joten labraan lähtö pian, sitten saan selville sekoileeko testit, minä vai kroppa.. :0/ Ja voihan kyseessä olla että toinen alkio tuli ulos ja se toinen jatkoi matkaa johtimeen ja kasvaa siellä kohdunulkoisena.. Jos veri testi on 0, en enää ikinä tee raskaustestejä kotona!!!!! Eihän tästä saa kun pääkivun ja hullunpaperit..

Vierailija
9/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on Endorfiini tosiaan jännät paikat menossa. Toivon sydämestäni, että olisi nyt kyse raskaudesta, joka jatkuu. Tuo vuotohan voi kai merkata, että se toinen alkio poistui? Toivottavasti toinen sinnittelisi vielä, elämä kun on ihmeitä täynnä! Tsemppiä sinulle kovasti.

Vierailija
10/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tsemppauksesta!! Vaikkakaan itse en positiiviseen tulokseen usko, se kun on melkein mahdotonta. Nyt on sitten verta pullollinen luovutettu ja huomenna VASTA saa kuulla vastauksen. Tänä yönä ei sitten taideta nukkua. :O/ Tuo clearblue testi, minkä aamupissasta tänään tein, näyttää ihan selvää sinistä pystyviivaa, vaikkakin vaakaviivaa ohuempi, mutta yhtä tumma!? Ja tuli siihen kyllä parin minsan sisällä. Jos tuo testi nyt sitten valehtelee, täytynee lähettää asiakaspalveluun tuohtunutta palautetta ihmisten kiusaamisesta. Siinä ohjeessa kun lukee attä positiivista tarkoittaa vaikka ois himmeäkin viiva!

PS: Rinnat on nyt sitten menny kipeiksi ihan oikeesti ja pulleat. Hmm..

Vierailija
11/11 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai joudutko jännittämään vielä huomiseen. Huomasin, että olit laittanut toisenkin aloituksen tuosta clearbluen viivoista. Siitä näkyi olevan huonojakin kokemuksia joillain testaajilla. Oletko tuolla pregentillä kokeillut vielä? Sitähän on kehuttu täällä yllättävän hyväksi testiksi, vaikka onkin tuollainen markettitesti.