Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sun käsilaukku sisältää?

Vierailija
09.04.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siisteyden perikuva, tiedän.

Vierailija
2/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on aina ainakin, pastilli-aski, nenäliinoja, siteitä ja tamponeja, pikkulehtiö ja kynä. Tulitikkuja, peili, lompakko ja hilupussi sekä sateenvarjo. Avaimet mulla on aina taskussa, jos vaan taskuja on vaatteissa.

Nyt siellä on lisäksi ainakin hanskat ja auton parkkikiekko, kuitteja ja pojan pari pikkuautoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukku ei käy, onneksi isot laukut muodikkaita joten löytyy kaupasta valikoimaa :-)

Vierailija
4/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kuukautissuojia, lompakko, kalenteri (kynä kiinni kalenterissa), pari rasvatuubia, USB-tikku, handsfree-piuha, nenäsumute (allergialääke), papereita, meikkejä, lääkkeitä (antihistamiinia, särkylääkettä jne), kynsileikkuri, työpaikan nimikortti kulkuavaimineen... ainakin...

Vierailija
5/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla on kuukautissuojia, lompakko, kalenteri (kynä kiinni kalenterissa), pari rasvatuubia, USB-tikku, handsfree-piuha, nenäsumute (allergialääke), papereita, meikkejä, lääkkeitä (antihistamiinia, särkylääkettä jne), kynsileikkuri, työpaikan nimikortti kulkuavaimineen... ainakin...

kännykkä ei oo laukussa kun se on tossa vieressä pöydällä

Vierailija
6/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautissuoja, huulirasva, särkylääkettä, tutti yms vauvakamaa, puhelin, lompakko, avaimet...jotain turhia lappuja.

Vierailija
7/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenällinoja, vauvan vaippa ja puhdisuspyyhkeitä.

-Kotiäiti-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme