Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää ihan normaalia? 7v alkaa selittämään juttua, kuulostaa tosi omituiselta enkä ymmärrä, selittää ja selittää

Vierailija
09.04.2008 |

Siis jotain ihan ihmeellistä. Sitten selviää että on jättänyt jonkin oleellisen asian kertomatta, siis sen mistä juttelee. Voi selittää kauankin jotain, kuvitellen että minä ymmärrän mistä hän puhuu vaikka ei ole sitä muistanut kertoa. Mistä tämä voi johtua? Tosi usein sattuu hänellä näin että se kaikkein oleellisin asia, mistä puhuu, jää kertomatta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä on ihan samanlaista, kun monesti puhuu niin tohkeissaan niin tuntuu et puolet jää sanomatta.

Vierailija
2/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy keskeyttää ja pyytää puhua rauhallisemmin ja keskittyä siihen mitä sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa selittää jotain juttua monta minuuttia ja mun on ihan pakko joskus kysyä että " niin mitä sä nyt puhut.."

Tuon ikäisellä tiedot,taidot ja kokemus alkaa kasvaa ja juttua tulee enemmän kuin aivot " ehtii jäsentää" eikä lapsi osaa vielä loogisesti selittää asioita.

Ja olen itsekin luonteeltani kauhea papupata;useimmiten tulee ihan jotain puutaheinää kun suu käy koko ajan ja hypin asiasta toiseen että ihan itsekin unohdan mitä olin kertomassa.

Onneksi kaverit tietää ja tuntee mut niin niitä se vaan naurattaa :)

Vierailija
4/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tosi pihalla, kun siltä alkaa juttua tulla. Edellisessä lauseessa joskus vielä puhutaan muusta, esim. " Käynkö ostamassa äitisi yllätyssynttäreille kuohuviiniä" ja mies alkaa " Juteltiin muuten sen kanssa että se onnistuis kyllä niinku ajateltiin" . WTF? Ja sitten pitää kysellä detaljeja, kenen kanssa, mikä juttu..." joo niin siis Raipen kanssa niistä kaapeista että se voi kyllä tehdä sen niin että yks hyllyrivi on vain 30cm" . Right.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi