Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin on niin hankala uskoa, että nainen voi rakastua naiseen?

Vierailija
09.04.2008 |

Aivan kuin ihminen päättämällä päättää kehen rakastuu. Miten rakkaus voi olla väärin ja syntiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse pidä, ei sun tarvi siitä mitään välittääkään.

Vierailija
2/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla tyttäreensä. Jokainen ymmärtää nämä pahuudeksi, mutta harvat enää lesboutta ja homoutta synniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa sitä että Jumala loi miehen ja naisen toisilleen.. " ja hedelmöittäkää maa.."

Ei mulla homos. vastaan ole mitään,ei kai sille rakastumiselle voi mitään.. Mä en vaan henk. koht. näe naisessa mitään kiihottavaa/kiinnostavaa..yök.

Vierailija
4/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. ev. lut. kirkossahan jonkinlainen epävirallinen mutta vallitseva kanta on se, että rakastaa saa, mutta rakkautta ei saa harjoittaa - siis esim. kirkon homoseksuaali työntekijä saa olla sellainen kuin on, mutta ei saa elää parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa, rakastella tms.

2

Vierailija
5/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen tietää sisimmässään mikä on oikein, mikä väärin

JOS olet niin varma asiastasi, mitä väliä, mitä toiset ajattelee.

Kuvottavaa minusta. Luonnotonta.

Vierailija
6/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiilien ja insestin välillä. Koettakaa nyt tajuta että homous ei vahingoita ketään, pedofilia ja insesti mitä suurimmassa väärin. EI VOI RINNASTAA.

Vierailija
7/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vastaanpa oman mielipiteeni.

Minulla ei ole homoja ja lesboja mitään vastaan, kohtelen heitä niin kuin muitakin henkilöitä, jopa pidän niistä joita tunnen, he ovat kivoja ihmisiä!!

En siis tuomitse heitä ihmisenä, se ei ole ihmisen tehtävä. TEot voivat olla vääriä minun mielestäni kuitenkin, tiedän että joillakin on taipumus rakastua samaa sukupuolta omaavaan. Se on ihan ok. Kun se pysyy ajatuksen tasolla eikä johda tekoihin! Hetero taistelee ehkä jotain muuta syntiä vastaan! Heille voi olla kiusaus joku toinen. Kun taas homoilla ja lesboilla on kiusaus alottaa suhde jne.

Jumala koettelee! Kysyy uskoa. Näin minä uskon. JA kaikki meistä joskus syntiä tekee myös uskovainen. KAtuva saa anteeksi ja katuvalle annetaan anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi