Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jänskättää ihan TOSI paljo :)

09.04.2008 |

Moikkamoi..

Täällä on varmasti monta samassa tilanteessa olevia, vauvasta haaveilijoita :) En oo hirveesti selaillu vielä näitä keskusteluja, oon ihan uus täällä :) ja tästä samasta asiasta on varmasti monta muutakin keskustelua.. Yrittämisen alottamisesta siis.

Jätin pillerit pois nyt ja lasta voidaan ruveta yrittämään tässä näinä päivinä.. jänskättää ihan tosi paljon! Ensinnäkin se että miten oma kroppa toimii pillereitten jälkeen (söin niitä 9vuotta) ja kuinka kauan joutuu yrittämään (Tiedän että on ihan tapaus kohtainen:).. Sitäkö pitää ollaa semmonen tänne ja heti- ihminen ;) mutta yritetään ottaa asenne että tulee jos on tullakseen.. saa nähä kuinka pian ajatus muuttuu.

Tahtosinki kuulla nyt teiltä muilta miten teillä on menny kun pillerit ootte lopettanu ja raskautta ruvennu yrittämään.. miten siis kroppa on ruvennu itekseen toimimaan, kauanko yrittäny ja millon tärppäs :)

Tai onko pillereitten lopettamisesta tullu minkälaisia sivuoireita..

Onko kukaan muu muuten kuullu että ensimmäisellä kierrolla(pillereiden lopetuksesta) on kaikista " helpoin" tulla raskaaksi? sillon nainen on kuulemma hedelmällisimmillään.. Pitääköhän paikkaansa? :) Noh, joka tapauksessa, vaikkei pitäiskään niin täällä kyllä sänky alkaa olemaan kovassa käytössä ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syönyt 2 vuotta pillereitä, kun alettiin toivomaan vauvaa. Pillereiden lopetuksen jälkeen meni 3 menkat ja tulin raskaaksi =)

Toinen tärppäs yhtä helposti kolmansilla menkoilla.

Kolmas sai sitten luvan tulla,kun on tullakseen ja tätä sitten tekemällä tehtiin ja toivottiin yhtä kovasti...meni 2 vuotta ja sitten tärppäsi.

Vierailija
2/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks onnea yritykseen!!

Taisin syyä pillereitä 3v jos oikein muistan ja sitten oli n.1v taukoa ja sitte söin 3kk pillereitä ja lopettettiin ku alettin yrittämään ja ekasta kierrosta tärppäs! Eli voipi hyvin pitää paikkansa et olis hedelmällisimmillään :D Nyt yritetään pikkukakkosta ja yk2 on meneillään, oikeestaan kylläkin yk1 ku toi eka kierto ei ollu ihan normi kierto koska se oli heti tän esikoisen syntymän jälkeen eli esikko synty 12/07 ja vasta pariviikkoa sitten omat hormoonit alko taas toimimaan (täti tuli) joten nyt vasta varsinainen eka kunnon yrityskerta :) Olipas pitkä ja hankala sepustus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täsmälleen sama tilanne/tuntemukset kuin aloittajalla!

Jännityksellä odotellaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan=)

Olen kyllä kuulluut, että heti ekastakin pillerittömästä kaudesta ovat jotkut raskaaksi tulleet, mutta että se olisi peräti hedelmällisintä aikaa, mihinkä tuo väite voisi perustua?

En ainakaan omasat mielestäni aikoinaan muttunut pillerien syönnin aloittamisen vuoksi mihinkää suuntaan, niin arvelen, että ei tämä lopettaminenkaan missään tunnu/näy. Tai no, puolisen vuotta sitten vaihdoin pillerimerkkiä ja ihan kuin se olisi aiheuttanut lievää haluttomuutta tuolla kammarin puolella. Se toivottavasti nyt korjaantuu=)

Olen kyllä ihan pihalla kaiken maailman oviksista, tikuista yms... Hmm, olen nyt päättänyt vähän aikaa mennä ihan " luomumenetelmillä" . Kuinkas kauan ne siittiöt siis säilyikään toimintakykyisinä? Eli jos oikein haluaisi varmistella, niin riittäisikö joka toinen ilta peiton heilutusta?

Vierailija
4/6 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni näin: Söin pillereitä yli 3 vuotta,viime kuussa söin viimeisen e-pilleri liuskan loppuun ja siinä tuli sitten viimeiset kuukautiset yli 9 kuukauteen.:)

Eli mulla tärppäsi heti siitä ensimmäisestä kierrosta,tunsin kyllä ensimmäistä kertaa elämässäni ovulaation. Itse en ole koskaan kuullu,että e-pillereiden lopettamisen jälkeen olisi helpointa tulla raskaaksi..voihan se hyvin pitää paikkaansa,kävihän mullekkin niin. :)

Mutta tsemppiä yritykselle,toivotaan että tärppi kävisi piankin. :)

Myrre rv 5+3

Vierailija
5/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin että en nuita tikkuja rupiais käyttämään mutta pitihän niitä tilata :) Nyt tikutin sitte aamulla ja en hirveetä eroa niissä viivoissa huomannu.. näihin aikoihin mulla pitäs olla ovis jos kierto ei oo menny sekasi..

Miten muuten tuon seksin harrastamisen kans? Me ollaan oltu joka päivä, onkohan siitä haittaa? Ennen yrittämisen alottamistakin harrastettiin kyllä melkein joka päivä.. ei sitä osaa ilmankaan olla ;)

Juttelin tuossa gynen kans joka sano kans että eka kierto pillereiden jälkeen on hedelmällisin, ja selittikin sen vielä oikein hienosti.. mitä nyt en enään ite muista..

Onnea kaikille yritykseen ja toivotaan että päästään odottajien palstalle!

Vierailija
6/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi, joka jätti pillerit pari viikkoa sitten. Jännityksellä odotan, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Kierto ollut tosi epäsäännöllinen ennen pillereiden syömistä, joten saa nähdä, jatkuvatko nyt samanlaisina. Pillereitä söin n. 8 v, joten hormonitasapaino varmasti ihan sekasin.

Onnea yritykseen muille samassa tilanteessa oleville!