Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita se että jos jotain ihmistä sanotaan vammaiseksi vaikka se ei sitä ole??

Vierailija
08.04.2008 |

Itselläni tuo saa veren kuohahtamaan ja tulen todella vihaiseksi siitä, pisteet aina laskee kolisten kun kuulen jonkun haukkuvan jotain vammaiseksi vaikka haukuttava ihminen ei ole millään tavalla vammainen.

Kaverini kerran sanoi jostain ihan tavallisen näköisestä ihmisestä että toikin näyttää ihan vammaiselta. Sanoin siihen että mua ärsyttää tollanen että en voi sietää jos jotain haukutaan vammaiseksi. Sanoin vielä että itse saatat olla jonain päivänä vammainen. Kaverini suuttui siitä, mutta mua vaan lähinnä säälitti se.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo.

No, väännän nyt rautalangasta oman kantani. " Vammaiseksi" ei haukuta, tai se ei mielestäni ole haukkumasana sen enempää kuin sinisilmä, tummatukka tai pitkäsääri. Sen sijaan ärsyttää, kun vammaista ihmistä ei saa joidenkin (muiden kuin hänen itsensä) mielestä sanoa vammaiseksi siltä varalta että se häntä loukkaa - kyllähän hän itse tietää olevansa vammainen, kuten minäkin tiedän olevani persjalkainen ja sinisilmäinen.

Ihan toinen juttu on sitten se, että minusta " vammaisia ihmisiä" on olemassa vain jos osoitetaan jostain " täydellinen ihminen" johon verrataan...

Vierailija
2/2 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani tapasivat toisensa tehdessään vapaaehtoistyötä vammaisten kanssa. Opin jo pienenä, että vammainen ei ole haukkumasana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi