Voi mikä pettymys :(
Soittelin naistenklinikalle kysyäkseni miten oikein täältä maaseudulta tultiinkaan pakastealkion siirtoon. Meillä on 4-vuotiaat ICSI-kaksoset, emmekä ole tässä välissä yrittäneet mitään. Sen vaan muistan, että nuokin saivat alkunsa PAS:sta ja silloin lähinnä ilmoitin naikkarille, että olen tulossa. Täällä kotipaikkakunnalla tehtiin ultrat ja sen sellainen tietysti.
No nyt sitten sanottiinkin, että parin viikon kuluttua voin odottaa kirjettä, jossa saan ajan hoitosuunnitteluun, joka luultavasti on kesällä vasta! Kauhean kauan pitää odottaa! Olin tosiaankin typeryyksissäni kuvitellut, että voisin taas vaan ilmoittautua kierron alussa siirtoon.
Ikävää tämä nyt lähinnä on siksi, että kun nyt vihdoin olemme perheenä siinä tilanteessa, että se kolmaskin lapsi mahtuisi mukaan, joudummekin aloittamaan jonkun hoitosuunnitelman jonottamisesta. Onneksi pakkasessa on sentään tavaraa tallella, 8 alkiota kolmessa ampullissa, eli yrityskertoja sentään jokunen on.
Olen ihan tyhmä, kun kuvittelin että pääsisin vuodenvaihteessa äitiyslomille. Tyhmä olen, kun uskallan ylipäänsä kuvitella yhtään mitään! Noita ensimmäisiäkin väännettiin 4 vuotta, miten muka nyt onnistuisi koko juttu kun en edes ole se sama nuori ja hoikka, joka ei silloinkaan meinannut onnistua.