Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen lehti Image on? Täällä oli viikonloppuna keskustelu siinä olleesta artikkelista.

Vierailija
08.04.2008 |

Itse en ole koko lehteen ikinä ennen edes törmännyt. Minkä tyyppisiä juttuja siinä on ja kenelle on suunnattu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aroistakin asioista. Usein jostain on Imagessa artikkeli puoli vuotta tai vuosi ennen kuin se nousee yleisempään keskusteluun.

Vierailija
2/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän tuollainen käsitys on syntynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan pelkkää kulttuuria, vaan juttuja ihan kaikesta, aina hyvin kirjoitettuja, ja yleensä jostain mielenkiintoisesta näkökulmasta, suunnattu tosissaan nuorehkoille ja melko liberaaleille ihmisille.

Vierailija
4/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on paljon kulttuurijuttuja ja melko laadukasta journalismia. Sävy on välillä aika kyseenalaistava. Olen tilaaja.

Vierailija
5/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkilaisille. Ihmettelin itse myös lehden motiiveja julkaista lapsiinsekaantujan haastattelu. Paikoin jäi sellainen olo, että mistä sen kirjoittanut toimittaja oikein oli kiinnostunut. Kaikenkaikkiaan tyhmä ja TURHA juttu.

Vierailija
6/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joita ei itse ole tullut ajatelleeksi. Ja on tosiaan kolmekymppiselle (plus miinus 5-10 vuotta) suunnattu " hengeltään" . Jutut ovat perusteellisia ja aika hyvin toimitettuja.

Wikistä:

mage on suomalainen aikakauslehti, joka ilmestyy yhdeksän kertaa vuodessa. Lehti käsittelee ajankohtaisia ilmiöitä populaarikulttuurista politiikkaan. Tunnusomaista lehdelle ovat laajat artikkelit. Image on Suomen vanhimpia lifestyle-lehtiä. Se perustettiin vuonna 1985. 1990-luvun alussa lehti muuttui neljä kertaa vuodessa ilmestyvästä kulttuurialbumista kulttuurin yleisaikakauslehdeksi. Lehden perustaja Raoul Grünstein omisti lehden vuoteen 2005 saakka, jolloin hän myi enemmistön Image Kustannus Oy:stä A-lehdet Oy:lle. Vuodesta 2007 lähtien Image Kustannus Oy on ollut kokonaan A-lehtien omistama tytäryhtiö. Vuonna 2008 Imagen keskipainos on 31 500 kappaletta ja sillä on 107 000 lukijaa (KMT 2007). Imagen päätoimittajana toimii Mikko Numminen.

Vierailija
7/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaisiltaan. Vastasi minusta aika hyvin kysymykse4en, miten kukaan voi käyttää lasta hyväkseen. Voin myös kuvitella, että tuo artikkeli saattoi auttaa jotain lapsena itse vastaavaa kokenutta. Ainakin siitä tajusi, kuinka kyvytön ymmärtämään tekojensa seurauksia ja ottamaan vastuuta hyväksikäyttäjä on. On hyvä, että vaikeistakin asioista voidaan puhua.

Vierailija:

Ihmettelin itse myös lehden motiiveja julkaista lapsiinsekaantujan haastattelu. Paikoin jäi sellainen olo, että mistä sen kirjoittanut toimittaja oikein oli kiinnostunut. Kaikenkaikkiaan tyhmä ja TURHA juttu.

Vierailija
8/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loivemmaksi. Juttu kertoi tosiaan lasten ahdistelijan ajatusmaailmasta ja auttaa suojelemaan omia teinejä. Jutun aihe vain tuossa " kulttuurilehdessä" yllätti. Yleensähän tällaisia tyyppejä haastattelevat vallan muut lehdet.

Vierailija
9/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdestä saa tietoa jutuista ja ilmiöistä mitä ei vielä täällä kehä kolmosen ulkopuolella ole yleisesti nähtävillä tai esillä. Lehti on just pinnalla, aikuisempaan makuun kuin esim City-lehti

Tämän vuoden ekassa numerossa hyvä juttu Kataisesta. Jutut ei ole aivan samasta näkökulmasta kuin naistenlehtien tai perhelehtien jutut julkkiksista. Edellisestä missistä NOora Hautakalliosta oli aikoinaan tosi hyvä artikkeli.

Vierailija
10/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin toimitettu, mielenkiintoisia aiheita ja henkilöjuttuja. Erilainen, rohkea ja älykäs.

Vierailija
11/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti ja olen kestotilaaja.

Vierailija
12/12 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden lehtien tilaukset (rahanpuutteen vuoksi), mutta Imagea en suostunut lopettamaan! Hyvä lehti, jossa on paljon luettavaa ja herättää keskustelua kaveripiirissä (ja jopa mieheni kanssa!)