Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sumut alkaa ensi viikolla?

08.04.2008 |

Moi!

Olisko kukaan hoitojen suhteen samassa vaiheessa, eli sumut olis tarkoitus aloittaa ensi viikolla? Meillä eka pitkän kaavan IVF edessä ja arvion mukaan punktio ajoittuisi viikolle 20.

Olisi mukava vaihtaa kokomuksia ja tuntemuksia, jos joku sattuisi menemään hoitojen kanssa suunnilleen samassa aikataulussa.

Terkuin, Hopefully

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein samoissa mennään eli huomenna alkaa sumutus ja punktio ja siirto viikolla 19. Ensimmäinen IVF on siis edessä. Onkohan toukokuussa hoidettaville vielä omaa pinoa?

Vierailija
2/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen samassa tosissaan mennään. Meilläkin eka pitkän kaavan IVF edessä. Jännittää nuo Puregon -pistokset melkoisesti, mutta eiköhän niistä selviä, jos kerran muutkin ovat selvinneet... :)

En ole ainakaan vielä huomannut " toukokuun hoidokeille" omaa pinoa, mutta täytyy varmaan perustaa, sillä eiköhän meitä ilmaannut enemmän kuin me kaksi.

Laitahan viestiä viimeistään, kun alkoitat Synarelan sumuttelun, sillä kiinnostaa kuulla, millaisia " mukavia" sivuoireita siitä saat...

Terkuin, Hopefully

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi siis sumuttelu. Kyllä tämä menee ihan hyvin, vaikka en yleisesti pidä nenäsumutteita kivan tuntuisina. En tiedä sitten mitä oireita myöhemmin tulee. Eniten mua pelottaa se punktio. Pistokset eivät ole olleet insseissä ongelma, joten kai ne menee jo rutiinilla tässä hoidossa. Mies mulla ne tosin pistää, kun itse olen ihan onneton piikkien kanssa... Noista oireista olen vähän sitä mieltä, että mitä tarkemmin niitä seuraa, niin sen todellisemmilta ne alkaa tuntua tai ainakin niitä alkaa kuvitella :) Olenkin pysytellyt poissa palstalta silloin kun mitään hoitoa ei ole menossa, ettei tule liikaa näitä raskautumisasioita mietittyä ja erilaisia oireita löydettyä :)

Vierailija
4/4 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täsmälleen samaa mieltä noiden mahdollisten ja mahdottomien raskausoireiden kyttäämisestä...eli olen päättänyt olla kuulostelematta kaikkia oireita ennen virallista testipäivää. Enemmänkin mua tällä hetkellä kiinnostaa noista lääkkeistä (Synarela + Puregon) tulevat ikävät sivuvaikutukset...ei hirveesti innostaisi saada 3-4kg lisäpainoa, järkyttävää päänsärkyä tai hikoilua kovin moneksi viikoksi. Mua varoiteltiin klinikalla noista vaihdevuosioireista ja painonnoususta.

Älä jännitä turhaa puntiota. Minulle on tehty yksi IVM-hoito, jossa punktion pitäisi olla hankalampi kuin IVF-hoidossa, koska munasolut kerätään niin pieninä. Minusta punktio ei kuitenkaan ollut mitenkään kovin ikävä toimenpide. Saat niin vahvat kipulääkkeet ja rauhoittavat, että itse toimenpide ei tunnu juuri miltään. Toimenpiten jälkeen alavatsa turposi ja oli arka, mutta vuorokauden kuluttua olin jo täysin normaalissa olotilassa.

Terkuin, Hopefully

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän