Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veroehdotus tuli ja pamahti, saan 1800 euroo taikaisin jeeee!!!!!

Vierailija
08.04.2008 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä iso kun kahden kuun kotihoidontuki:-)

Vierailija
2/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotus osui siis ihan nappiin enkä ole maksanut ylimääräistä viime vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys- ja hoitovapaalla olen ja melkein 800 tuli takaisin : )

Vierailija
4/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun olisi jotain voitettu!

Vierailija
5/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jo viime viikolla.

Miten teillä on varaa pitää noin suuria summia verottajan lompakossa? Vai eikö teillä ole esim. asuntolainaa, jota lyhentäisi esim. 1700 eurolla ylimääräistä? Mahdolliset vähennykset eivät ole noissa vielä mukana, joten summat voivat olla vielä isompiakin.

Mulla tuli pari sataa mätkyjä, mutta matkakulut ja muut vähennykset puuttuvat vielä, joten plussan puolelle jään ja vähän turhan roimastikin. Olin laskenut aika nollille, mutta sitten tarvittiin ihan joulukuussa sekä sähkäriä että putkaria, joten niistä tulee nyt ne kotitalousvähennykset.

Vierailija
6/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viime viikolla. 410e, HKI.

Vierailija
7/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisiä lyhennyksiä on tehty muutenkin. On mukavaa saada vuoden aikana säästetty potti kerralla joulurahaksi. Ei kukaan kuvittelekaan, että se jotain ylimääräistä tulonsiirtoa valtiolta olisi, kunhan olemme pienestä iloisia.

Vierailija
8/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän hyvin että eivät ole mitään " ilmaista rahaa" vaan liikaa maksettua veroa jne. Tiesin hyvin että jotain sieltä on tulossa mutta se % jäi vaan korjaamatta syksyllä.

Ihanata ihanata :)

Vierailija
9/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa meille jo tänään!

On se vaan kiva aina saada palautuksia!

Vierailija
10/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kyllä alko vähän jännittää, kuinka käy. Ehdotus ei ole vielä tullut. Toivotaan, ettei ollut enneuni=/

Vierailija
11/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet parempi palkka kuin mulla, niin mitä väliä jos nytten en sitten saanutkaan 150 euroa enemmän joka palkassa, vaan jouluna tulee sitten se 1800

Vierailija
12/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin kateellinen niille jotka " säästää" tällä tavalla.

Itsekin pidän mielellään isoa veroprosenttia. joulun alla tulee meillä ainakin aika paljon kuluja. Esim. öljyn tilaaminen taloon, joululahjat yms...

Nytkin joku aika sitte katsoin että mulla menee kotihoidontuesta 30% veroa mutta en viitti alkaa muuttamaan sitä. Ompahan tiedossa taas ens vuoden lopulla palautuksia.

tänä vuonna saan takas 850e

Vierailija
13/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli takaisin pitäisi tulla ainakin joku 500-700e

Vierailija
14/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vaan se, että jo inflaatiokin vie siitä rahasta pari prosenttia vuoden aikana. Tuhannesta eurosta 2 prosentin inflaatiovähennys on 20 euroa, ei nyt iso summa, mutta on sekin rahaa.

Mutta kukin tyylillään, mä aina ajattelen että nollatulos ja pienet mätkytkin on parempia kuin palautukset. Palautus todella tarkoittaa sitä, että minä olen hävinnyt rahaa vuoden aikana, koska en ole päässyt lyhentämään siitä esim. asuntolainaa. Jos taas saan mätkyt, niin mulla on ollut 0-korkoinen laina valtiolta.

Vierailija
15/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos nyt olisi hulluna rahastoihin tai osakkeisiin sijoittanut sen ylimääräisen 150¿/kk niin niiden arvohan vasta onkin laskenut!

Vierailija
16/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin lähtee kotihoidontuesta/äitiyspäivärahasta se 20%.

voiko noin pienellä %:lla selvitä ilman mätkyjä?

Vierailija:

Eli takaisin pitäisi tulla ainakin joku 500-700e

Vierailija
17/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kutakuinkin samansuuruinen veroprosentti 10-15 välillä jo monta vuotta. Olen saanut kotihoidontukea, äitiyspäivärahaa, koulutustukea ja työttömyyskorvausta (en tietenkään yhtä aikaa) ja aina olen saanut palautusta, koska noista edellämainituista menee 20% veroa. Näin siis jo 6v.

Vierailija:

Sori 22, taitaa tulla mätkyjä, käypä laskemassa vero fi prosenttisi, saatat yllättyä.

Vierailija
18/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 15% tänä vuonna, kun oli vanhempainvapaalla. Ja asuntolainen korot jne. vaikuttaa.

Ja palautusta 380e, ihan kivasti. Ja TIEDÄN, ettei se oli mitään voitettua rahaa, mutta huonona säästäjänä se on minulle tapa kerätä rahaa ja kun tuo maksuaikakin on joulun alla, niin tosi hyvin sopii.

Vierailija
19/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos saat esim. ansiosidonnaista äp-rahaa, luulunpa ettei 20 % riitä.

Vierailija
20/22 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ylimääräiset lyhennykset on ihan tuntuvia eikä mitään nappikauppaa.. no jokainen tyylillään.