Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä sinänsä ok ammatti herättää sinussa vastenmielisyyttä?

Vierailija
07.04.2008 |

Minulla ehdottomasti suuhygienisti. Mielikuva suuhygienististä on nipottava ja vakavamielinen moralisti. Jo pelkkä sana " hygienisti" on paha - minusta se viittaa lähinnä neuroottiseen siivoamiseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aina ihmetellyt että miten ihmeessä nuoret ihmiset tuntuvat suorastaan hinkuvan sellaisiin hommiin. Näyttää aivan hirveältä työltä.

Vierailija
2/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittää/ärsyttää (tapauksesta riippuen) vastaanottoauloissa istuskelevat ämmät, siis en puhu respasta tai sihteerintyöstä. Olisiko vastaanotto...mikä? Apulainenko? :D No, joka tapauksessa. Yleensä nämä ihmiset eivät juuri muuta tee kun juoruile, vastaavat puhelimeen ja sitten juoruilevat edellisen soittajan tiedot vieruskaverille (kuultu itse paikan päällä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottoapulaisia on varmasti monentasoisia, mutta ilman sihteereitä ei kyllä sairaala pyöri. t. sh jolla huiput kokeneet sihteerit työkavereina

Vierailija
4/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormensa sinne upottaa

Vierailija
5/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en totisesti haluaisi sitä hommaa tehdä.

Vierailija
6/6 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vaan ap. olen juuri tuon kammoavasi ammatin edustaja ;) enkä todellakaan ole nipottaja tai tiukkis :))) mutta tietynlaista jämäkkyyttä tässä ammatissa kyllä tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan