Kyl mun mielesta vaimon " homma" on tyydyttaa miehen halut ja mehen " homma tyydyttaa naisen halut, vaikkei sita itse haluaisikaan.
Tai mainitsitteko vihki valassa, että minulta, ette parin vuoden jälkeen enää seksiä saa.....?
Kommentit (6)
mutta olen kyllä samaa mieltä. Toisaalta jos seksi ei enää kiinnosta niin olisiko parempi erota?
aina voisi miettiä itse, voisiko yrittää innostua toisen ehdotuksesta, ei niin, että toinen voisi seksiä vaatia tai siitä syyllistää.
" HOMMA" , joka pitää molemmin puolin hoitaa toisen mieliksi? Meillä ainakin harrastetaan seksiä vain molempien halusta. Ja yksi hyvä lähtökohta tähän on se, ettei meistä kumpikaan, ei mies eikä minä, kuuna päivänä haluaisi, että toinen sekstaa vain " tyydyttääkseen minun tarpeeni" , itse ollenkaan aktia haluamatta, tai siitä mitään henkilökohtaisesti saamatta. Se, että toinen on halukas ja nauttii on erittäin oleellinen osa myös omaa nautintoa.
Aloitteen tekijä voi vaihdella, ja välillä sitä ei toinen ole ihan yhtä lailla halukas tai mukana hommassa. Silloin kuitenkin - koska toinen tietää, miten toisen halut saadaan syttymään - vaaditaan vain vähän enempi panostusta siltä aloitteen tekijältä. Aika harvoin on käynyt niin, ettei toinen siitä sitten lämpenisi ja alkaisi ihan oikeasti itsekin haluta seksiä. Ja tähän taas saattaa vaikuttaa se, että kumpikin osaa tulkita toista ja kunnioittaa toista tarpeeksi, ettei edes yritä silloin, jos toinen on siinä tilassa, ettei oletettavasti OIKEASTI pysty innostumaan seksistä (esim. sairas, tosi väsynyt tai stressaantunut).
Hyvin on toiminut, ja kovasti sitä seksiä molemmat edelleen - 5 vuotta vihkivalasta ja kohta 10 yhdessä - halutaan. Ei tarvitse toisen haluja lähteä mekaanisesti tyydyttelemään.
Mun käy sääliksi niin monen pariskunnan seksielämää, kun nuo lähtökohtaiset ajatukset näyttäisivät olevan ihan vinksallaan. Miettikää yhdessä, mitä pitäis tehdä toisin, että molemmat HALUAISI seksiä säännöllisesti, ei sitä, onko se velvollisuus vai ei.
ps. Eikä muuten masturbointi ole mitään pois parisuhteen seksielämältä. Molemmat harrastetaan MYÖS sitä ja se on vain yksi, henkilökohtainen ja yksityinen tapa, toteuttaa seksuaalisuutta.
Jos toinen ilmoittaa että seksi on loppu niin silloinhan seksiä vaille jäänyt osapuoli on vapaa harrastamaan seksiä muualla.
Sovitaan siis vaan että kuuluuko seksi tähän liittoon vai eikö kuulu.
Vierailija:
mutta olen kyllä samaa mieltä. Toisaalta jos seksi ei enää kiinnosta niin olisiko parempi erota?
Miehet ovat iät ajat kiristäneet naisia seksillä.
Oppikaa syyllisyyden tunteesta eroon, naiset.
Ilman seksiä voi elää eikä mies sinua jätä, jos oikeasti rakastaa.
Minun suositus onkin se, että mieluummin tehdä sitä silloin kun [u]MOLEMMILLA TEKEE MIELI[/u]