Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa sinun mielestäsi tämmöinen viesti ?

Vierailija
06.04.2008 |

minä olen yrittänyt kaikin keinoin että asia menisi kaikintavoin hiljaisuudessa ohi niin että kummallekkaan ei tulisi haittaa . Tunteet ne on mullakin .

tällä hetkellä olema erossa tämän miehen kanssa mutta tulevaisuudessa ei tiedä , palataanko yhteen

- mies kirjottanu mulle -

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä palaa vielä yhteen hänen kanssaan.

Vierailija
2/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjottaa, ettei tiedä palaako yhteen jonkun miehen kanssa????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on vakuuttunut ettei tästä enää mitään tule ja haluaa pitää matalaa profiilia että et roikuta häntä langan päässä ja loukkaa hänen tunteitaan.

Vierailija
4/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei nyt olla yhteyksissä, antaa ajan kulua. Minulla on tunteita. Jos ei nyt nähdä/tekstailla/soitella vähään aikaan, ehkä saan tunteistani selvää. Asia ei kuitenkaan ole minullekaan helppo.

Onhan sitä tietty 100 muutakin vaihtoehtoa, ja voithan aina kysyä, mitä tarkoitit viestilläsi?

Vierailija
5/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pelleilee taas .

Vierailija
6/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee tuosta välimerkkien käytöstä.

Ap, kun laitat jonkun välimerkin kirjoitukseesi, niin se tulee kiinni siihen edelliseen sanaan. Sen pisteen jälkeen tulee välilyönti, ja sitten voit aloittaa isolla kirjaimella uuden lauseen.

Vierailija
7/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ainakin tahollaan varattu, ehkä sinäkin. mies tarkoittaa sitä, että ei ole valmis jättämään nykyistä kumppaniaan vaan toivoo että sinun ja hänen suhteenne jäisi unholaan ja molemmat voiviat jatkaa tahoillaan ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan.

Vierailija
8/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut tänä viikonloppuna ahkera kirjottelemaan eri aiheista eikä ole ollut kyllä vaikeaa tunnistaa samaksi kirjoittajaksi. On tainnut ap lintsata äidinkielen tunnit ala-asteelta asti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan