Lapsettomat tahtomattaan.
Pakko tehdä gallup.. Luin jostain yhden tutkimuksen ja kysyn nyt tätä kautta että olisko yhtään perää..
Käytättekö paljon rasvattomia maitotuotteita tai rasvatonta maitoa?
Tuon tutkimuksen mukaan yksi lapsettomuuden syistä oli rasvattomien maitotuotteiden käyttö - eli solut kai ei saa tarpeeksi rasvaa.. en tiedä onko perää, kiinnostaa vaan.
Kommentit (9)
Olen koko aikuisikäni käyttänyt rasvattomia / vähärasvaisia maito ym. tuotteita, mutta ei vaikuttanut lisääntymiskykyyn. Voihan tietysti olla, että minulta puuttuu se jokin tietty muu tekijä, mutta kuulostaa hieman erikoiselta teorialta minusta.
Ja muistakin ruoka-aineista, joilla saattaa olla yhteyttä hedelmällisyyteen.
ns. terveitä
voi olla että luin tuosta lehdestä, mutta olen aiemminki lukenut vastaavasta tutkimuksesta..
En ole enää lapseton(hoidot auttoivat), mutta kyllä, käytin ja käytän edelleen rasvattomia maitotuotteita. Mutta muuten kyllä rasvaa(esim. sipsit)...
Mitä ideaa on siis käyttää rasvattomia maitotuotteita?
heillä on ollut yli vuoden yrittäminen ja tiedän etteivät ikinä juo rasvallista maitoa ja muutenkin nainen syö aina rasvattomia maitotuotteita.. Vai kannattaisiko olla vaan hiljaa? Mitä olen ajatellut tehdä..
ap
muutenkin painoaan ja heidän rasvaprosenttinsa on alhainen, mikä taas vaikuttaa lapsettomuuteen. Rasvattomien maitotuotteiden ei sinänsä ole todettu aiheuttavan lapsettomuutta.
Johonkin endoon tai (kuten mulla) kiinnikkeistä tukkeutuneisiin tuubeihin ei mitkään maidot tietääkseni päde... :D