Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhana tätä seksitöntä elämää!!!

Vierailija
01.12.2008 |

alskin yöllä että taas on mennyt 14 viikkoa kun viimeks miehen kanssa oli seksiä.

Että alkaa pänniin.

Kyl sen innostuun saa, jos jaksaa aina tehdä ite alotteen, mutta kkun olisi kiva jos mieskin tekisi joskus.

Kai se on vaan loppuelämä ite oltava laotteellinen jos seksiä mielii!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken olen yrittänyt ja niin monta kertaa tullut torjutuksi, että en enää jaksa edes yrittää.

Meillä ei siis auta edes se oma aloitteellisuus...

Vierailija
2/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne ie ole teistä enää kiihittavanma kumppanina kiinnostunut ollenkaan, ehkä toverina vaan ja arjen pyörittäjänä. seksuaaliste tarpeensa purkaa ja hoitaa jossain muualla kuin teidän vieresänne, itsekseen tai jonkun muun avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla tilapäisesti haluton esim. stressin tai väsymyksen vuoksi mutta kyllä normaali terve mies tarvii seksiä säännöllisesti. Yksinkertaisesti testosteronin vaikutuksesta miehen on päästävä laukomaan siittiönsä ja purkamaan paineensa. Joka suhteessa missä olen ollut on mies ollut koko ajan vonkaamassa ja vailla. Seksiä on ollut säännöllisesti monta kertaa viikossa jopa kymmenen vuoden avoliiton jälkeen. Näin aktiivista ei tarvi olla kaikilla mutta!! Jotain on vialla ja pahasti jos mies on ilman seksiä vapaaehtoisesti 14 viikkoa.

Vierailija
4/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä naista tarvita kun miehet panee...

Vierailija
5/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on vialla, jos mies ei halua seksiä noin pitkään aikaan.

Vierailija
6/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään muun kanssa ei voi olla. Sen tiiän.

Voi voi, vapaaehtosesti on ollu ilman seksiä puolikin vuotta.

Sulel 4: et voi täysin verrata omaan miehees koska todellakaan miehet ei oo samanlaisia. En kestäsi miestä jonka kanssa tarttis sekstailla monta kertaa viikossa. Ei sekään olis mulle sopivaa.

Haluisin sitli vähän useemmin kun 3 - 6kk välein. Tollanen mies on ollu aina, ei ny ihan noin haluton mut ei järin aktiivinenkaan. Sillee sopivasti.

Terveisin riutuva AP

Vierailija
7/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos kun mies ei sellasiin mene, ei haluu mennä vaikka nytki kehotin. tulee mielumin kotiin.

EIkä käy ikinä misään muuallakaan, ei siis missään

Taas AP

Vierailija
8/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei mies ole halunnut yli puoleentoista vuoteen!! Alkaa itseä "pikkusen" jo kypsyttään!:(

Ja juu, tiedän ettei ole ketään muutakaan ja tiedän senkin että miehellä on vaikeuksia, mutta kun ei se ala edes puhumaan niistä:( En tiedä enää kauanko jaksan...

Vierailija
9/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiinnostunut munkaan mies seksistä :(

Eikä silläkään voi olla muita, enkä usko että vetää käteensäkään. Nyt ongelmana on se, että käytämme kortsuja, mutta mies ei kuulemma tunne yhtään mitään kortsun kanssa.

PöH!

Vierailija
10/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierova suihku!

Eipä ole mukavampaa korviketta ;)

Vierailija
11/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös vikkelät sormet löytyy;D

t. 9

Vierailija
12/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sli en oo ainoo? Lohdullista sekin.

Ei ne omat sormet oo sama asia kun miehen kanssa josta välittää ja jonka kans haluis seksiä. puhumisen oon todennu kauan sit turhaksi.

AP

Vierailija
13/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten pohdin sitä seksittömyyttä täälläkin. Yritin miettiä mistä se johtuu, että miestä ei kiinnosta seksi kuin tosi harvoin (vaikka rakastaa minua tosi paljon).

Mun mies on ympärileikattu ja lisäksi stressaantunut töistä. Ei kuulemma av-mammojen mukaan vaikuta toi ympärileikkaus, mutta itse jotenkin ajattelen, että voisko se vähentää tuntoherkkyyttä.

nimim. Se, jonka mies ei tunne kortsun kanssa mitään...

Vierailija
14/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jollei kortsun kans tunnu miltään, niin suuseksiä tai jotain ensin?

Me puhuttin miehen kanssa joskus ympärileikkauksesta ku siitä tuli jossain dokumentissä telkusta.

Mies sano et hän on kuulu et vaikuttaa paljonki tuntoherkkyyteen.

Eihän av-mammat sitä voi tietää ellei oo omakohtasta kokemusta miehensä kohalla tai joku tuttu jolla on vertailukohta leikkaamattomana ja myöhemmin leikattu.

Vierailija
15/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti testosteronin vaikutuksesta miehen on päästävä laukomaan siittiönsä ja purkamaan paineensa.

Miehelläni on tällainen todettu.

Vierailija
16/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin emme innostu ajatuksesta, että seksi ois vain sitä. Siis suuseksiä "pitäisi" seurata yhdyntä kummankin mielestä. Mutta kun toinen ei tunne ,niin ei tunne :(

Vierailija
17/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuosta joskus aikoinaan ja keskustelin miehen kanssa.

Sanoin, että osoittaisi ymmärtävänsä minun tuskan jo sillä, että kävisi tuossa testissä. Meni kahden vuoden harkinan jälkeen käymään lääkärissä, tosin silloinkin jonkun muun asian kanssa. Lääkäri ei suostunut lähettämään testeihin.

Pitäisi ensin saada stressi pois, pinei ylipaino pois (max 10kg) ja harrastaa liikuntaa säännöllisesti. Sitten vasta testetihin... No siihen testin ei pääse noilla kriteereillä koskaan, koska on yrittäjä ja stressiä on aina. Tosin joskus seksiä ollut ihan normaalisti jopa 4krt/vko ja silloinkin ollut yrittäjä....

Se, ettei kelpaa toiselle ja hoitaa asian mieluummin itsekseen loukkaa vaan todella paljon.

Vierailija
18/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali mies tarvii seksiä. Eihän se ole ihan normaalia jos hormonitaso on liian alhainen.

Vierailija
19/19 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta ole mitenkään outoa, jos mies ei halua kovin usein. Toiset haluaa, toiset ei, ollaanhan me naisetkin yksilöitä. Itse en ole kovin aktiivinen aloitteentekijä, mutta mieheni ansiosta (?) viikonlopussa voi olla viisikin kertaa seksiä (asumme siis erillämme arkipäivät).

Se vain on näin, että halut harvemmin menee yksiin... mikähän Jumalan rangaistus ihmiskunnalle se on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän