Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen white trash-mamman näit viimeksi?

Vierailija
05.04.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin pitkäperjantaina ulkona baarissa pitkästä aikaa.. seuraavana aamuna oli just tommonen olo. ja näky.

Vierailija
2/8 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko ollut n. vajaa 40-v äiti, jolla tukka vaalennettu viimeksi vuosi sitten. Hiukset roikkui rasvasena laittamattomana sotkuna. Meikki oli kuin toissapäivänä laitettu. Lemahti kaamealle vanhalle viinalle ja veti röökiä posket lommolla. Vaatteet oli kuin 16v:llä ja persvako vaan vilkkasi (luuli sit vissiin olevansa helvetin seksikäs ilmestys). rattaissa istui pikkuinen poika (oisko ollu 2-3v), jolla oli vaan farkut, nilkkasukat ja paskaset lenkkarit. Toppatakki sentään oli (sekin hihoista liian lyhyt), mutta hattu ja hanskat puuttu. Raukan kädet oli kylmästä punaiset ja nenä vuoti kuin hana! Poijalle oli annettu käteen keksipaketti (liekö äiti vaimentanut vinkumisen antamalla " tulpan" suuhun). Äiti puhui kännykkkäänsä kovaäänisesti kaakattean ja jokatoinen sana oli kirosana.

Mua niin säälitti tuo lapsi ja pöyristytti tuo muija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivan. Mummokin poltti. Sehän on kuulemma wt. Ei tosin minun mielestäni!

Vierailija
4/8 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritaloni n. 36v. nainen jonka näen AINA huutavan vihaisena lapsilleen vaikka nämä eivät tekisi mitään pahaa ja oli paikka sitten kaupan kassajono tai hyvin kaikuva kerrostalon pihapiiri. Aina pitää raivota. Todella pelottava ilmestys tuo nainen. Ei uskalla katsoa silmiinkään kun tuntuu että sen katse voisi tappaa. Lapsensa ovat aiba tosi pelokaan näköisiä kulmien alta kuikuilijoita kun tuo äiti on paikalla, mutta ilman sitä käyttäytyvät normaalisti. Äidin tukka on värjätty mustaksi ja naama roikkuu ja on vihainen, suupielessä sätkä. Iho eloton ja harmaa, perse lököttää aina. Taluttaa vihaista saksanpaimenkoiraa pitkin Muuramen kylää. Usein koira on teljettynä parvekkeelle jossa räkyttää pihapiirin iloksi. Jos parvekkeella ei ole koiraa niin sitten siellä on tuo äiti kälättämässä puhelimeen kun on paennut sinne lapsiaan joilla välillä huutaa raivokkaasti oven välistä. Ja aina itkun kanssa tullaan ja lähdetään kun tuosta perheestä on kyse. On kyllä niin koominen white trash-ilmestys tuo nainen, että lapsia käy sääliksi. Kaikille niitä pitää sitten syntyäkin..

Vierailija
5/8 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken Lildlissä näin :)

Ylipainoinen, mustahuppari jossa joku kuva selässä, ja ahmi Seiskaa heti siinä sisän menoportin jälkeen. Ei ollut selkeästikään aikeissa lehteä ostaa vaan luki siinä "parhaimmat" jutut. Tukka luiruhiirenhäntä, päältä mustaksi värjättä ja sivusta vaaleat

Vierailija
6/8 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytti feikki lv laukkua

Vierailija
7/8 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin partsilla aamutupakalla kun kotihoitoakat ajoivat autonsa parkkiin ja menivät naapuritaloon. 

Vierailija
8/8 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa talossa asuu. On tehnyt lapsen jonkun värillisen kanssa. Lapsi saa tehdä ihan mitä haluaa ja terrorisoi aluetta. Kun sanoo jotain niin äiti hyökkää päälle ja sanoo että minun lapsi saa tehdä mitä haluaa. Varmasti vankilassa heti kun täyttää 18.