Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi jätti viime yönä 4-vuotiaamme yksin ja meni kapakkaan!

Vierailija
05.04.2008 |

On kova juomaan, mutta olen luottanut, että lapsesta huolehtii selvinpäin. Onneksi poika ei herännyt. Oli ollut kuulemma alle 2 tuntia pois. Oli pakko mennä jotain tuttua nopeasti katsomaan ja poika nukkui tosi sikeästi " turvallisesti mummin sängyssä" . Anoppi jäi yhteisen tuttavan kautta kiinni, enkä tiedä olisiko kertonut itse koskaan. Pelottaa onko tehnyt niin aiemminkin vaikka väittää ettei ole. Enää ikinä ei hoida meidän poikaa yhtään minuuttia. Ajattelin jopa heitteillejättöilmoitusta. Mies on sitä mieltä ettei ilmoiteta poliisille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en jätä lapsia hänelle koskaan, en edes hetkeksi.

Kamala tuo teidän tapaus. Oletko puhunut siitä itse anopin kanssa?

Vierailija
2/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitin, että akka on sairas ja saa hoidattaa alkoholiongelmansa ja heittää hyvästit kahdenkeskiselle ajalle pojan kanssa. Yritti selittää olleensa pikaisesti ja tuota " turvallista" sänkyä hoki. Juma mikä akka! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen ajatellut. Ovat ehtineet jo läheisiksi. Luottamus meni kuitenkin ihan täysin. en tiedä, koska jaksan itse akkaa nähdä kun puhkun tällaista vihaa, mutta mies saa käydä lapsen kanssa. Kunhan ei jätä minuutiksikaan ilman vahtimista. ap

Vierailija
4/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vetäisin siis niin lujaa turpaan haukkuisin alimpaan helvettiin eikä IKINÄ enää saisi lasta hoitoon. Siis en ole mikään uskovainen etc ja käyn itsekin ulkona mutta HOHHOIJAA! jos tuo on totta niin huhuhu..

Vierailija
5/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tajuta, vaikka kuinka olisi alkoholistikin, ettei lasta saa jättää yksin! Kauheeta vastuuntunnotonta käytöstä anopiltasi. Kyllähän tuosta luottamus anoppiin menee ilman muuta, tiedä mitä vielä keksisi....

Vierailija
6/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinun raivosi täysin ja se on tietty oikeutettuakin. Toki olisi suotavaa että pystyisit puhumaan asiasta uudelleen asiallisesti ja jämäkästi kunnes raivosi on laantunut.

Vierailija
7/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen mummusta kyse. Meidän 2 v ja 4v olivat siis miehen mummulla ja papalla yötä, ja kun haimme heidät niin lapset kertoivat, että oli tosi kivaa, että saivat yöllä kattoo leffoja ja syödä sipsejä, kun mummu ja pappa lähtivät. Mummu sitten tunnusti, että olivat käyneet kapakassa, mutta olleet vain puoli tuntia. Kysyin sitten lapsilta mitä leffoja katselivat, niin olivat kuulemma katselleet 3 elokuvaa, ja mummunhan sitten piti myöntää, että olivat 5 tuntia reissussa olleet. Jättäneet siis noin pienet lapset valvomaan ja katsomaan leffoja, jaitse lähteneet juomaan (juu ovat myös juoppoja, mutta olen kuvitellut, että vovat yhden yön selvänä olla).

Enää ei lapset sinne mene, mumu ja pappa kutsutaan synttäreille, ja käytään heillä välillä kahvilla, mutta lästen kanssa eivät keskenään ole.

Vierailija
8/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuitteko asiasta, olivatko pahoillaan ja ymmärsivätkö teon vakavuuden? Enpä olisi tässä asiassa halunnut kohtalotovereita kohdata vaikka tiedänhän minä, ettei anoppini teko ollut eka eikä vika tällainen maailmassa :(. ap

Vierailija
9/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat tietysti aivan puhki ja unirytmi sekaisin, ja mummu ja papan kanssa ei pystyny mitään puhuun kun olivat kännissä.

Myöhemmin sovittiin yhdessä heidän kanssaan, että lapsenlapsenlapsia ei heiltä evätä, mutta tästä lähtien tapaamiset ovat juhlissa, ja perhekyläilyillä, kun me olemme mukana.

ap

Vierailija
10/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis kiitos vastauksestasi.

ap

Vierailija
11/11 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin ihan automaattisesti toi ap tohon:)Olen siis se, joka kirjoitti, niistä lapsen isoisovanhemmista, jotka tekivät saman:)

tuo 13, ja sitten se aikaisempi jonka numeroa en muista:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä