Kerroin ystävälleni odottavani kaksosia
niin hän kysyi ensimmäiseksi, että siirrettiinkö teille kaksi alkiota?
Siis ihan luomuna nämä on meille tulossa, mutta kummastutti ystäväni ensikommentti.
Kommentit (8)
Hyvin monet joutuvat turvautumaan nykyään lääketieteen apuun, ja hän ehkä ajatteli että tuo oli sinun epäsuora tapasi kertoa lapsettomuushoidoista. Tuskin mitään pahaa tarkoitti.
kun halutaan välttää kaikenlaisia riskejä. Näin olen ymmärtänyt.
outo kommentti. Eikö ensimmäisenä nyt kuuluisi ajatella, että asiat ovat tapahtuneet ihan luontoäidin määrämällä tavalla. Mikäköhän katkera sutkautus sekin oli?
Kaksostenodottajat: onko muilta kysytty näin?
Enhän mäkään jokaiselta odottajalta tivaa onko luomu?
ja sittenkun syntyvät niin tivataan identtisyydestä. Ei haittaa vaikka olis tyttö ja poika.
Mutta oikein paljon onnea tuplaraskaudesta!
t. tuplat 3v
Esimerkiksi että kaksosten saaminen edellyttää hoitoja tms.
Vaikka ovatkin hoidoilla tehty. Onneksi suvussa on kaksosia niin olen voinut siihen vedota, en ole halunnut mainostaa sitä että luomulapsia emme ole saaneet.
Ja oikeasti todella suuri osa kaksosista saa alkunsa ihan ilman hoitoja, olen tästä jostain lukenut ja yllätyin tiedosta vähän itsekin. Meillekin tehtiin kaksi tuoresiirtoa joissa siirrettiin yksi alkio kerralla. Kolmannella yrityksellä laitettiin kaksi pakastealkiota jotka molemmat kiinnittyivät. Ja tosiaan aika harvoin molemmat alkiot kiinnittyvät, hyvää tuuria oli tässä tapauksessa.
ja nämä kaksoset tulee lyhyellä ikäerolla esikoiseen...
ap