Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huijasi minua ja nyt saatan olla raskaana!

Vierailija
05.04.2008 |

Case on tämä:

Meillä on kaksi lasta. Päätimme, että yritämme ehkä kolmatta joskus tulevaisuudessa, mutta ei nyt.

Eilen illalla harrastimme seksiä. Pyysin miehen laittamaan kortsun ja laittoikin (tai niin luulin). Homman loputtua tajusin, että oli tullut sisääni. Kysyin, että oliko kortsu rikki. Tähän sanoi, että ei, vaan unohti laittaa sen.

Ei tasan unohtanut, seisoi vieressäni ja avasi paketin ja ikäänkuin laittoi sen paikoilleen.

En voi uskoa tätä todeksi! Mulla on ovulaation aikakin. Ja mies tietää sen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

43, voiko sellaisen ottaa jos imettää? Ja kun toisaalta en edes haluaisi.

T. Ap

Vierailija
22/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

43, voiko sellaisen ottaa jos imettää? Ja kun toisaalta en edes haluaisi.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä näin on.

Miehen kanssa pohdittiin sitä parin viikon takaista vuotoa ja sanoin, että saattaa olla, että hormoonitoiminta alkaa taas olla kondiksessa ja " pelit kunnossa" . Vielä juteltiin, että nyt pitää olla tosi tarkkana ehkäisyn suhteen.

T: Ap

Vierailija
24/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulin raskaaksi ilman kuukautisia. Oviksen tunnistin limoista ja kovasta kivusta jota tunnen oviksen aikaan. Sitten vaan hommailtiin ja nyt on menossa viikko 24+3. Miksi siis ei voisi tietää oviksen ajankohtaa ilman menkkoja?

Vierailija
25/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämä palsta toimii.

No, tulipahan purkauduttua kuitenkin. Sitähän halusinkin, enkä mitään salaperäistä " muuta" , jota joku luuli minun kaiketi tällä juttullani hakevan.

Jos joskus löydätte itsenne tällaisesta itlanteesta, tai kenties vielä jostain hullummasta, muistakaa minua :) Elämä on ihmeellistä, mitä vain voi sattua.

T: Ap, joka poistuu keskustelusta.

Vierailija
26/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin annettiin jälkitarkastuksessa minipillerit, kun en kierukkaa halunnut! Ei imetys ole este ehkäisylle.

Vierailija
27/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olisi keskusteltu jo koko pe-la yö, jos olis siltä tuntunut. Ja tuskinpa olis kumpaakaan tuollaisen " unohduksen" jälkeen nukuttanut niin makeasti, että keskustelut olisi siksi pitänyt siirtää vuorokaudella.

Vierailija
28/30 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullut raskaaksi, tein testin.

Miehen kanssa ollaan juteltu asiat läpi ja on pahoitellut hetkellistä mielenhäiriötään. Kertoi keskusteluissamme haluavansa vielä kolmannen lapsen ja olisi ollut onnellinen, jos olisin raskautunut. Tosin ei koe tehneensä oikein kuitenkaan, eikä tee sitä toiste.

Tästä on tullut meille jo vitsi. Miehen laittaessa kortsua käyn nykyään kurkkaamassa, että laittaa sen todella. No joo, tällästä :D Niin ja kyllä minä normaalisti tunnen, jos kondomi on paikoillaan, mutta en silloin kiinnittänyt asiaan huomiota, koska en osannut kuvitella, että mies ei sitä laittaisi ja kun jo kolme vuotta ollaan menty ilman kumia, niin kai se tuntui vain " kotoisalta" . Ehkä toisinpäin ero olisi ollut huomattavampi.

T: Ap

Vierailija
29/30 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummassakaan mitään pahaa ole, ihan ok, mutta meillä on valot ja katson sen verran läheltä ihan vain osallistuakseni, että huono näköni ei estä havaitsemasta, onko siinä kumi vai ei. Kummallista lukea, että joku käy kurkkaamassa. :o

Pillereiden puuttumista sen sijaan en ihmettele. Itse olen niin herkkä hormoneille, etten halua sellaisia käyttää. Sattumalta tuolla omalla miehelläni on kätevästi joku ihme halu aina käyttää kumia. En sitten tiedä, pelkääkö, että nainen huijaa häneltä lapsen vai mikä on.

Vierailija
30/30 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ährästää kumia paikoilleen ja sitten tulee päällesi lähetyssaarnaajaan. Jumbe miten kiihottavaa seksiä teillä on!

Oletko koskaan kokeillut vaikka antaa hieman suuseksiä miehelle ja siinä samassa laittaa kumi. Seisookin kovempana kun viitsit vähän osallistua. VINK VINK

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi