Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huijasi minua ja nyt saatan olla raskaana!

Vierailija
05.04.2008 |

Case on tämä:

Meillä on kaksi lasta. Päätimme, että yritämme ehkä kolmatta joskus tulevaisuudessa, mutta ei nyt.

Eilen illalla harrastimme seksiä. Pyysin miehen laittamaan kortsun ja laittoikin (tai niin luulin). Homman loputtua tajusin, että oli tullut sisääni. Kysyin, että oliko kortsu rikki. Tähän sanoi, että ei, vaan unohti laittaa sen.

Ei tasan unohtanut, seisoi vieressäni ja avasi paketin ja ikäänkuin laittoi sen paikoilleen.

En voi uskoa tätä todeksi! Mulla on ovulaation aikakin. Ja mies tietää sen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae katumuspillerit apteekista

aloita e-pillerit

Vierailija
2/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae pillerit tai kierukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on typerä provo.

kyllä sen eron huomaa ihan selvästi jo eka työnnöllä..

Vierailija
4/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta ajattelen niin, että jos nyt olen hedelmöitynyt, niin niin on sitten tarkoitettu.

Ihmetyttää vain miehen käytös. Onko sillä vauvakuume. Tämä ei ole ollenkaan hänen tapaistaan tämä salailu.

Ja ymmärrän toki, että kuulostaa provolta. Itsekin epäilisin sellaiseksi, jos tämä ei olisi tapahtunut itselleni.

Vierailija
5/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää joko naisella kunnon lato tai miehellä onnettoman pieni kalu.

Jos haluat itsesi pelastaa leimautumasta täydelliseksi idiootiksi, niin sä tunnustat tän surkeen provovirityksesi ja keskityt vaikka vessan pesuun. Draama ei tosiaan ole sun laji. Toivottavasti et kuluttanut kauaa tämän aloituksen kyhäilyyn. SURKEE PROVO!

Vierailija
6/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmetyttää vain miehen käytös. Onko sillä vauvakuume. Tämä ei ole ollenkaan hänen tapaistaan tämä salailu.

.

Tää oot selkeä provo, muunnelma näistä kuinka nainen huijaa miehen isäksi.

Vierailija
7/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ap puhuu totta. Miehesi teki törkeästi. Ymmärrän miestäsi sillä tokihan paljaalla paneminen on mukavampaa kuin kumin kanssa.

Vertaan tätä jos on kumihanskat tai on ilman niitä.

Yksikään tapaamani mies ei ole pitänyt kondomin kanssa panemisesta ja niitä miehiä on ollut paljon.

Vierailija
8/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Toki tiedämme miten vauvoja tehdään. Siksi meillä on kondomiehkäisy. Mies ei vain käyttänyt sitä.

- Miehelläni on noin 20cm penis, minulla ihan normaali vagina :)

- Olemme akateemisia, en ole kirjailija.

- Imetän edelleen pienintämme, joten siksi minulla ei ole pillereitä. Kierukan voisin laitattaa, mutta en halua. Alan syömään pillereit sitten, kun imetys on ohi. Siihen saakka oli tarkoitus mennä kondomilla.

T: Ap, joka kertoo ihan totta.

Vierailija
9/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se naapurin Rampen vai sun miehes.

Vierailija
10/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vain, että unohtui. Tähän sanoin, että tuskin. Ihmettelin ääneen sitä näyttelemistä. Oli vaikeana. Pyysi anteeksi ja sanoi, ettei toistu.

T: Ap

Vierailija
11/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein hahmota, että mikä tässä tekee minusta ihan totaalisen idiootin.

Sekö, että käytämme kondomia ehkäisynä?

Se, että meillä on jo kaksi toivottua lasta?

Se, että mies huijasi minua?

Se, että en todellakan huomannut kumin puutetta?

Vierailija
12/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä, jos siihen koitat tarttua.

Vierailija
13/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä esim itse en kyllä takuulla huomaa onko miehellä kumi vai ei, olen hänen kanssaan siinä tilanteessa niin saakelin liukas ja ylimärkä jopa etten kyllä tunne eroa, tai ehkä mulla sit on messuhalli ja miehellä superpieni ;)

Mun kaverin mies teki vähän samanlaisen jutun eli huijauksen kun aplla, heillä oli 2 lasta ja mies ilmeisesti halus kolmatta, laski sisään vaikka olivat sopineet että keskeytetyllä mennään kuten aiemminkin aina olivat tehneet,

mies ensin oli väittänyt että oho vahinko, mutta myönsi sitten että huijas tarkoituksella ja laski sisään kun halus kolmannen lapsen. Ja sai kolmannen siitä kerrasta. Ei tapahtunut Porvoossa.

Vierailija
14/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menkat eivät ole alkaneet eikä lasta olla vielä edes tekemässä niin mistä tiedät että sulla muka oli ovulaatio?

SItäpaitsi yleensä ennen ensimäisiä kuukautisia synnytyksen jälkeen ei edes ole ovulaatiota.

Vierailija
15/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pienin on vuoden, joten pääsee uimahalliin. Siihen olisi joku seuraavaksi puuttunut.

Vierailija
16/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä esim itse en kyllä takuulla huomaa onko miehellä kumi vai ei, olen hänen kanssaan siinä tilanteessa niin saakelin liukas ja ylimärkä jopa etten kyllä tunne eroa, tai ehkä mulla sit on messuhalli ja miehellä superpieni ;)

Mun kaverin mies teki vähän samanlaisen jutun eli huijauksen kun aplla, heillä oli 2 lasta ja mies ilmeisesti halus kolmatta, laski sisään vaikka olivat sopineet että keskeytetyllä mennään kuten aiemminkin aina olivat tehneet,

mies ensin oli väittänyt että oho vahinko, mutta myönsi sitten että huijas tarkoituksella ja laski sisään kun halus kolmannen lapsen. Ja sai kolmannen siitä kerrasta. Ei tapahtunut Porvoossa.

Vierailija
18/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
19/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katos, sä olit laittanu samaan aikaan oman viestin kun mä ton omani, ehkä se lieventää epäilyjä etten ole sinä :)

Niin, mä siis uskon että et välttämättä edes huomaisi eroa kumiin ja paljaaseen, kun oikeesti mäkään en huomaa silloinkun olen todella kiihottunut (mä nimittäin oon supermärkä silloin yleensä) enkä usko minäkään että oon suurensuuri tai mieheni pienenpieni sieltä =)

Ja mun kaverille tosiaan kävi toi huijausjuttu minkä kerroin eikä todellakaan edes Porvoossa.

Vierailija
20/30 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Toki tiedämme miten vauvoja tehdään. Siksi meillä on kondomiehkäisy. Mies ei vain käyttänyt sitä.

- Miehelläni on noin 20cm penis, minulla ihan normaali vagina :)

- Olemme akateemisia, en ole kirjailija.

- Imetän edelleen pienintämme, joten siksi minulla ei ole pillereitä. Kierukan voisin laitattaa, mutta en halua. Alan syömään pillereit sitten, kun imetys on ohi. Siihen saakka oli tarkoitus mennä kondomilla.

T: Ap, joka kertoo ihan totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi