Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelisitko kiltti keittiöfirmaa?

Vierailija
05.04.2008 |

Olemme uusimassa keittiömme, mutta kun vaan googlaa " keittiön" , niin firmoja tulee kuin sieniä sateella... En kai kaikista rupea tarjousta pyytämään! Suht edullista mutta kuitenkin laadukasta ja tyylikästä etsimme. Minkä firman malliston te valitsitte ja oletteko tyytäväisiä sekä keittiöön että palveluun? Tuliko edulliseksi?

Kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen avartamaan etsintää rajojen ulkopuolelle.

Vierailija
2/10 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ne nyt osaa itse sinne asentaa. Tai siis ainakin kaikki mun tuttuni on asentaut keittiönsä itse. Mutta ihan miten vaan, jos tahtoo ylihintaa maksaa kaapeista ja asennuksesta niin ihan kuin vaan.

Petra keittiöt on ihan jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danet keittiöt

Lahden keittiövalmiste

Keittiönet

Avestia

Vierailija
4/10 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikkiin saa pistää nollan perään, paitsi Ikeassa. Asennusta niihin ei tietenkään saa mutta jos ei ole ihan tumpelo, kaapit saa itsekin asennettua.

Vierailija
5/10 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkasti mitä haluat. Pyydä tarjous monelta liikkeeltä. Mitat ja pohjapiirrustus tarkasti ja valokuvia paikasta mukaan

Vähintään 10 tarjousta pyydä, kaikki ei edes vastaa.

Ota vastaan useita tarjouksia, saat hyviä suunnitteluvinkkejä. Ja sitten toteutat ideat sen kanssa, jolla oli hyvä hinta-laatusuhde.

Vierailija
6/10 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennus täytyy tehdä itse.

Vierailija
7/10 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni mitenkään tumpelo, mutta jätän vaan mielelläni tollaset jutut ammatti-ihmisille. Ap.

Vierailija
8/10 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea viidakko eri firmoja on olemassa .

Itse en halunnut mitään erikoista - käytännöllisen ja toimivan keittiön . Meillä kilpailutettiin ( kyseltiin hintoja ) useista eri firmoista . Kun yksi firma piirsi mieleisemme pohjaratkaisun , käytimme sitä kysellessämme muilta tarjouksia .

Päädyimme Keittiövälinetukkuun , joka oli halvin , mutta mielestämme myös laadukas . Asennus ei kuulunut kauppaan , mutta sen on mieheni ja isäni hoitaneet ongelmitta ! Tähän mennessä olemme olleet tyytyväisiä - voin siis suositella ! Liikkeitä löytyy ainakin Hämeenlinnasta , Porin seudulta jne .

Vierailija
9/10 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laitappa googlee vaik Friitalan keittiökalustetukku , ni pitäs löytyä . Ne ei kyllä paljo ole nettiin sijoittaneet , eli eivät tee netin kautta suunnitelmia tms . Mutta palvelu oli hyvää paikanpäällä ja hinta TONNEJA halvempi kuin asim Keittiö.net .Kannatan kilpailuttamista !

Vierailija
10/10 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalusteet ostettiin keittiöjätistä. Tyytyväisiä on oltu, palvelu pelasi ja laatu on hyvä. Meille palkattiin asentaja, itse ei ois ehditty ja mies myös pitkät päivät töissä. Ammattilainen teki hyvää työtä, myös extraa, mm sähkötöitä, putkihommia jne. Kaikki on kehuneet keittiötä tyylikkääksi ja on käytännöllinen. :)

Kysykää ihmeessä myös sieltä tarjous!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän