tytölle nimi
nyt tarvisin apua nimen kanssa..
haluaisimme tytölle lyhyen nimen jossa ei ole r tai s kirjainta..
olemme miettineet nimeä ella aliisa katariina..tuo on miehen keksimä nimi,musta se ei oikein istu joten ehdotuksia koko nimeksi esim just ton ellan kaveriksi..
itsellä oli ehdotuksena olivia peppi josefiina..saa kommentoida kumpi parempi ja ehdotella lisää=)
Kommentit (8)
Ella Aliisa Katariina minusta toimivampi mutta molemmat nimet OK, kunhan itse tykkäätte.
Muutama muu ehdotus
Ella Maria Eleonoora
Ella Julia Katariina
Etunimeksi pari 2-tavuista ehdotusta
Hilda
Heidi
Henna
Vilma
Elli
Anna
Anni
mertzi81:
haluaisimme tytölle lyhyen nimen jossa ei ole r tai s kirjainta..olemme miettineet nimeä ella aliisa katariina..
itsellä oli ehdotuksena olivia peppi josefiina
Ella etunimenä on tällä hetkellä kovin yleinen, mutta jos se ei haittaa, niin tuo nimiyhdistelmä saa minun ääneni :) Ella on kyllä sointuva ja kaunis nimi! Mielikuvat Pepistä ovat voimakkaasti satukirjoista, mutta se nimi joka teitä miellyttää on varmasti se paras!
Tässä muutamia ehdotuksia etunimeksi:
Enna
Emmi
Iina
Aava
Aida
Eevi
Heini
Jenny
Alma
Lilja
Viola
Elle/Ellen
Hilda
Tilda
Lilian
Taika
Hilla
Lumi/Lumia
Nelli/Nella
Netta
Mette
eli tämmönen nimi myös harkinnassa eli AADA JENNA JUULIA,mitä mieltä?? ehdotella saa myös aada nimeen sopivia nimiä,kolme nimeä pitää olla rakkaalla lapsella=)
eli harkinassa nimet:
ella aliisa katariina
olivia peppi josefiina
aada jenna juulia
saa ääneni noista kolmesta miettimästänne yhdistelmästä.
Mielestäni Ella Aada Olivia olisi myös kaunis ja pehmeä nimi, mitä mieltä siitä?
Muita:
Ella Jenni Josefiina
Ella Menni Eliina
Ella Oona Esteri
Ella Aino Katariina
Aada Ellen Olivia
Aada Heta Emilia
Aada Jenni Juulia (itse pidän Jenni-nimestä enemmän kuin nimestä Jenna)
Aada Ella Katariina / Aada Ella Juulia
miten olisi Elea? Mun mielestä aivan järkyttävän ihana nimi!! Ja lähellä sitä Ellaa..
En pidä noista etunimiehdotuksista, Ella on mielestäni liian lempparinimi, Peppi muuten vaan out.
Ehdotuksia
Alina
Aida
Aada
Anna
Olivia
Lydia
Ilona
Viola
Kaisa
Pauliina
Hilja