Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen naamari päässäkö te köyhät kuljette päivästä toiseen?

Vierailija
04.04.2008 |

Käytän normaalisti Biothermin aqua radiance light meikkivoidetta. Se on ihanan kevyt ja huomaamaton.

Nyt kokeilin Me Naiset lehden välissä tullutta Lorealin true match meikkivoidetta. Pitäisi olla niin uusinta teknologiaa että. Naama tuntuu siltä, että iholla todella on joku voide. Raskas tunne, sellainen, että pelkää sotkevansa paidankaulukset. Yök.

Tämä nama lähtee pesulle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En jaksa uskoa, että näyttäisi hyvältä. Ja ei, en tarkoita mitään keltaihoisia, vaan tavallista suomalaista ihon väriä. Lumenen vaalein peitepuikko näyttää ihollani tosi keltaiselta, joten ilmeisesti olen tosi valkoinen.

Vierailija
2/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta köyhät kulkee naamalla Lorealin true match meikkivoide joka on paksua ja haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole raskas eikä haise.

Enkä ole köyhä, muttei tuo mitään ilmaista ole.

Vierailija
4/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho. Eikä se kysy tulotasoa. Hah, senkin rupikonnat!

Vierailija
5/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet t o d e l l a säälittävä!

Vierailija
6/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun naamassani joku voide tuntuu erilaiselta kuin sinun naamassasi. Köyhä ja kipeä en ole, enkä kyllä rikas tai sairaskaan :) Mutta Lorealin ideal balancea olen käyttänyt ja käyttäisin edelleenkin jos sitä suomesta saisi.

Vierailija
7/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:8

Vierailija
8/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä siitä samaa mieltä, että meikkivoiteissa on hurjat erot ja juuri meikkivoiteeseen kannattaa panostaa, jos haluaa meikistä hyvän.

Vierailija
9/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en light- meikkivoide.

Vierailija
10/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulla jotenkin hyperhyvä iho, kun en jaksa meikata?

Vierailija
11/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hinnassa kun laadussakin..

Vierailija
12/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä olen kyllä, mutta vaikka olisin rikkaampi en käyttäisi meikkivoiteita silloinkaan.

Vierailija
13/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko minulla jotenkin hyperhyvä iho, kun en jaksa meikata?

Totta kai voit olla meikkaamattakin, mutta JOS haluat meikata ja näyttää huolitellulta, niin silloin se meikkivoide on kaiken a ja o.

Tasoittaa ihon väriä, antaa hehkua - mutta liian paksusta tökötistä tulee elottoman näköinen nassu.

Vierailija
14/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oikeasti järkyttynyt tuosta Lorealin voiteesta. Kuvittelin sitä hyväksi. Oli pakko käydä pesemässä naama.

Tuo oma meikkivoiteeni on tosiaan ihanan kevyt. Joku sitä täällä joskus suositteli ja ollut todellakin passeli minulle :) Kiitos siis siitä suosituksesta!

T: Keskiluokkainen Ap :) Eli en siis mikään rikas. Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen.

Vierailija
15/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mä oon pirun hyvännäkönen köyhä ;D

Vierailija
16/16 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että näyttäisi hyvältä. Ja ei, en tarkoita mitään keltaihoisia, vaan tavallista suomalaista ihon väriä. Lumenen vaalein peitepuikko näyttää ihollani tosi keltaiselta, joten ilmeisesti olen tosi valkoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän