On taas " onnistunut" olo.
Lähdin tänään aikaisemmin töistä ja hain lapset päiväkodista ja sitten kauppaan. Mies on työmatkalla koko tämän ja ensi viikon. Olin suunnitellut tekeväni lasten kanssa kaikkea mukavaa ja erilaista kuin yleensä. Kamala kiukuttelu koko automatkan, kaupassa huutoa ja raivoamista kaikesta, maitopurkkikin viskattiin mäsäksi lattialle. Menipä taas hermot oikein viimeisen päälle ja revin kiukuttelevat kauhukakarat autoon ja ovet säppiin ja hoitamaan ostokset. Sama meno jatkuu kotona edelleen, mikään ei kelpaa ja väni väni. Taitaa jäädä viikonlopun on hauskat suunnitelmat nyt väliin, oon niin loppu ja hermot tiukassa noiden ipanoiden kanssa. Täällä syötiin laihaa soppaa kyynelet silmissä kaikilla. Tekis mieli soittaa anopille ja laittaa viikonlopuksi lapset sinne. Itse makaisin sohvalla reporankana ja joisin viiniä ja saattaisin jopa pistää tupakaksi. Välillä sitä kysyy itseltään että pitikö noi lpasetkin hommata. Juuri tällaisina päivinä.
Kommentit (6)
mutta välillä tulee sellanen olo että minkä kaiken on tehnyt taas väärin kun tuntuu että muiden perheissä asiat menee ilman raivareita ja jaksetaan tehdä kaikkea. Ehkä tämä taas tästä.ap
Hoidossa kun on kivaa ja monesti ovat vasta päässet ulos kun mennään hakemaan, eli tahtoisi vielä siellä kavereiden kanssa leikkiä.
Mutta eipä tuohon auta todeta kuin " elämä on" .
Voithan toki soittaa sinne mummulle ja viedä lapset sinne viikonlopuksi. Sä joudut niiden kanssa kuitenkin oleen pitkään ilman isän tukea arjessa, joten levätäkin sopii välillä myös itse. Ja lapset voisivat mummulassa viettää mukavan viikonlopun. :)
lapsetkin on varmaan viikon jälkeen väsyneitä! laita muksut aikasin nukkumaan ja ota vaikka sitä viiniä sitten, hae suklaatakin tms hemmottelua !!
silloin, kun mies on matkoilla. Varmaan jotain kaipuun ja ikävän osoittamista, mutta hemmetti, ihan kuin ei olis tarpeeksi rasittavaa muutenkin vetää arkea itsekseen.
tuli heti sellainen olo että kyllä tämä taas tästä kun on hetken rauhoittunut. Taidanpa koota lapset mukaan ja lähteä ulos tuulettumaan. Illalla lasi viiniä ja ehkäpä taas iloa ja onnea omista nukkuvista lapsistaan. Hyvää viikonloppua teille. ap
Kunhan olette kaikki vähän levänneet ensin.