Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia, kun tyokaveri levittaa perattomia juoruja ja tekee tyonteon vaikeaksi?

Vierailija
04.04.2008 |

Aloitin muutama kuukausi sitten uudessa tyopaikassa ja lahin esimieheni on vaihtunut pari viikkoa sitten. Uusi esimies (naispuolinen) on jostain syysta ottanut minut silmatikukseen. Han ei selvastikaan pida minusta, olemme ottaneet yhteen jo kerran, kun han taysin syytta moitti minua asiakkaiden lasnaollessa ja sitten jalkeenpain sanoin hanelle, etta en hyvaksy sellaista (jos on jotakin sanottavaa, se sanotaan kahden kesken).

Taman jalkeen esimies yrittaa joka paiva lahettaa minut toisiin tyotehtaviin (sellaisiin, joihin en ole saanut koulutusta) mahdollisimman kauas hanesta, ja epailen, etta han kertoo minusta perattomia juoruja muille (muiden suhtautuminen minuun on muuttunut).

Edellinen esimies (myos naispuolinen) piti minusta paljon, ja jatti pomolle hyvan raportin tyostani. Ikava kylla han on nyt lahtenyt kokonaan firmasta pois. Muiden tyokavereiden kanssa tulen hyvin toimeen, mutta ongelmatilanteessa kukaan tuskin puolustaisi minua tata toista vastaan, hanella tuntuu olevan aika lailla valtaa ja on ollut talossa jo vuosia. Hanella on ollut ongelmia ennemminkin asiakkaiden ja joidenkin tyokavereiden kanssa.

Miten te toimisitte tilanteen selvittamiseksi? Pidan kovasti tyostani, enka haluaisi vaihtaa tyopaikkaa :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin eilen asiasta ent. esimieheni kanssa, ja _hanen_mielestaan_ (itse en osaa sanoa) tama henkilo on minulle kateellinen saamastani positiivisesta huomiosta seka ulkonaostani (en ole mikaan missi, kyllakaan).

Miten tama vaikuttaa asiaan? Miten voisin parhaiten tulla toimeen uuden esimieheni kanssa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän