Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin yöllä supisteluun, rv33...

Vierailija
01.12.2008 |

On ollut sellaisia harjoitussupistuksia aiemminkin. Mutta tämä oli erilainen, kun oli niin kivulias että siihen heräsi. Nukahdin kuitenkin uudelleen, enkä sen jälkeen heräillessäni tuntenut enää supistuksia. Kuinka herkästi pitää ottaa synnärille yhteyttä, varsinkin jos ei alateitse ole synnyttämässä vaan sektio on pakko tehdä?

Kokemuksia supisteluista, varsinkin alateitse synnyttäneet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan 38 viikolla kolmatta ja harjotussuppareihinkin olen monesti yöllä herännyt.

Muutama kova suppari on ollu päivittäin, niitä on ollu yksittäisiä varmaan jo noilta sun viikoilta. Ei jaksa muistaa.

Itse odotan kovia synnytyssupistuksia (siis semmosia jokka tuntuu mulla pitkin kroppaa ja pakko puuskuttaa niitten aikana) ihan säännöllisiksi että alkaa lähtö oleen ovella.

Esikoisesta taidettiin laskea 3 h kotona säännöllisiä suppareita, toisen kohdalla kolmannesta supistuksesta lähdin sairaalaan ja suoraan saliin.

Oma olo ja supistuksien voimakkuus on ratkaissut omalla kohdalla paljon.

Vedet on kummassakin raskaudessa puhkastu salissa.

Mutta jos sua mietityttää niin soita sinne synnärille, parempi saada mielenrauha kuin ressata turhilla tai odottaa että tilanne menee pahaksi.

Vierailija
2/2 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin kivuliaaseen supistukseen, kun lapsivedet meni. Synnytyssupistukset alkoivat kyllä sitten aika pian sen jälkeen.

Kyllä minä ainakin soittaisin synnärille ja kysyisin mielipidettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme