Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kestääkö tarrat muilla kengissä, siis pysyykö kiinni

04.04.2008 |

meillä varsinkin pojalla 6 v on toistuvasti sama ongelma tarrakenkien kanssa: tarrat kuluvat, hiekkaantuvat niin pian etteivät enää pysy kiinni, vaikka kengät muuten olisivat vielä käyttökelpoiset. Tänä aamuna viimeksi taisteltiin asiasta, viime vuoden nahkaisista bogi tarralenkkaista tarrat on kuluneet ja aukeavat menossa. Lapselle on myös joku pakkomielle tarrojen kiristelystä, kiskoo niitä kiinnittäessä useamman kerran ja seurauksena tietysti kuluminen.

Onko kellään muulla samaa ongelmaa, voisikohan tarroja vaihtaa, auttaisiko vain toisen tarrapuolen vaihtaminen (sen nauhassa olevan pehmeämmän, tuskin)?

Tiedän, taas joku älykkö sanoo :meillä on vaan nauhakenkiä kun ovat terveellisemmät. Kiitos ei, lapset menee ja tulee, sisään ja ulos enkä tosiaan pysty aina olemaan nauhoja solmimassa, päiväkodissakin tiedän että tarrakengät ja omatoimisuus on suositumpaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat hyvin pysyneet kiinni, kun säännöllisin väliajoin pesen " tarran" molemmin puolin. Eli mulla on vanha kynsiharja, vettä vaan kynsiharjaan ja pesu kenkien tarroihin. Hyvin lähtee pölyä ja hiekkaa...joskus olen sitten neulalla ottanut tarroihin tarttuneet heinät ja ruohot.

Vierailija
2/4 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kenkäkaupoissa huomasin lenkkareita, joissa vain yksi kapea tarra, joten tuskin pitää kovin hyvin.

Itse tarroja on vaikea vaihtaa, mutta jos osat pätkän tarranauhaa ja viet kengät suutarille, niin niillä koneilla ompelee muutamassa minuutissa uudet tarrat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrat ovat talven käytön jälkeen yhtä pitävät kuin uutena. Lisäksi kesäjalkineista koemuksia Paxin sandaaleista ja joistain kangaskengistä, ei ongelmia tarrojen pitävyydessä.

Vierailija
4/4 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pakko mielle tarrojen kiristelystä on varmasti se joka ne kuluttaa. Oppisiko lapsesi jo itse solmimaan nauhat? Niin sitten voisi olla nauhakengät?