Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi maksaa AINA miehelle

Vierailija
04.04.2008 |

pillulla on kova kilohinta!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, allekirjoitatko tämän lauseen?

Vierailija
2/20 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo tienaa enemmän. Ja maksaa 60 % kuluista, joten seksi maksaa mun vaimolle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoliksi, kun on nainen taloudessa. En tiedä mikä siinä seksissä maksaisi, kun kortsujakaan ei tarvi nykyisin ostaa.

Vierailija
4/20 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä silti sanoisi, että seksi maksaa hänelle. Häntä kun ei seksi kiinnosta, ihan itse saan itseni hoidella : (

N36

Vierailija
5/20 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa seksiä vaikka nuoremman naisen kanssa ja itse ei ole mikää komea. Niin sillä " hintansa" .

Vierailija
6/20 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies, allekirjoitatko tämän lauseen?

Kyllähän se tapaa omasta pussista mennä. Joka kerta.

Mies

Vierailija
7/20 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka äijälle ennemmin tai myöhemmin, ei ollu suurikaan uutinen.

Vierailija
8/20 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies haluaa yhden illan seksisuhteen > pitää itse ostaa kyseiselle naiselle juomat, tarjota taksikyydit jne.

jos haluaa säännöllistä seksiä tyttöystävältä/vaimolta > täytyy edelleenkin kuluttaa rahaa naiseen, nyt vain vähän eri tavalla kuin taksikyydit ja drinkit maksamalla.

Vierailija
9/20 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän omia rahoja ja annan kyllä ihan ilmankin jos toinen siltä tuntuu ;)

Se,et jos haluaa tarjota,on eri asia. Jos toinen välttämättä tarjoo esim. yhden,niin sanon sen jälkeen et mun vuoro tai maksan itse omani.

Parisuhteissakin olen ollut yleensä se " elättävä" osapuoli. Mies tuhlasi rahansa viinaan,autoihin ym minä ruokaan,lapseen.. ja no,muuhunpa se ei riittänytkään.

Nyt ei kukaan tule sanoo mihin rahani laitan. Ns. ylimääräiset rahat voin vaikka juoda kurkusta alas tai tuhlata vaatekauppaan eikä kukaan naputa.

Vierailija
10/20 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa jotakin, täytyy myös antaa. Harvoinpa kukaan pystyy olemaan pelkästään saavana osapuolena ja kukaan jaksaa olla pelkkänä antajana, jos itse ei saa mitään. Ja tämä siis koskee mun mielestä kaikkea inhimillistä kanssakäymistä, ei pelkästään seksiä.

Vierailija
11/20 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on EI. Hän tekee arvokkaampaa työtä kuin minä. Olisin mieluusti kotona lasten kanssa, mutta meillä pakon sanelemana näin

Vierailija
12/20 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois töistä, kun on kotona. Se siis tulee kalliiksi miehelle. Jää pajon tienestejä saamatta.

Vierailija
13/20 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerien naisvihaajien aivoituksia ei pysty ymmärtämään, mutta onko väliäkään. Lukekaa sen yhden markkina-arvoteorialuuserin " tutkimus" niin saatte vähän eksaktimpaa argumenttia kehiin.

Vierailija
14/20 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa se? Ja sitten se vasta maksaakin kun on naimisissa??? Halvemmaksi tulee kun on käy ns. huorissa ja on sinkku. Varma hyvä kyyti maksaa aina mutta on hieman erillaista kuin siellä kotona jossa aina sama kaava, samat asennot, sanoisin että monesti tylsää... mutta sekin maksaa.

Mutta niinhän se on kaikki maksaa jos niikseen tulee, pelkästi se jos on kotona tekemättä mitään. Vaikka makaisit sohvalla tekemättä mitää sekin maksaa jollekin jotain, jollei muulle niin sosiaalihuollolle tai yhteiskunnalle.

Mutta onneksi tulot on suuremmat kuin menot niin jää jotain säästöönkin tai voi vetää pari ylimääräistä varvia jos siltä tuntuu...

Vierailija
15/20 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat todella kalliiksi taloudellisesti. Lisäksi tulonmenetys isyysloman/ hoitovapaan ajalta. Seksi siis maksaa aina.

Vierailija:

Ai mieskö ei olekaan kotona hoitamassa lapsia vaan siksi, että saisi seksiä?

Katkerien naisvihaajien aivoituksia ei pysty ymmärtämään, mutta onko väliäkään. Lukekaa sen yhden markkina-arvoteorialuuserin " tutkimus" niin saatte vähän eksaktimpaa argumenttia kehiin.

Vierailija
16/20 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan käyttävät Suomessa yhä ihan valtaosan perhevapaista.

Vierailija
17/20 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka irtonumero tulee aina halvemmaksi

Jos ei seksi maksa avioliiton aikana

niin viimestään sitten kun ero tulee

Siksipä hirmumyrskyjen nimet on naisten nimiä

Vie autot ja asunnot

Vierailija
18/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koti-isä

Vaimo tekee duunia ja elättää mut ja lapsen

Lapsi päivät päivähoidossa

Joten en voi kuin nauttia elämästä

M45

PS. Vaimo osti mulle uuden auton kauppakassiksi ( Audi A4 RS )

Vierailija
19/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää ymmärtää, että vaikka te näette naisen vain epäkäytännöllisen kookkaana ja turhilla ominaisuuksilla varustettuna fleshlightina, niin normaalit miehet ihan oikeasti tykkäävät naisista muutenkin kuin runkkupatjoina. Monet miehet ovat kavereita naisten kanssa ja tykkäävät naisen seurasta ja läheisyydestä. Jotkut jopa mieluummin harrastavat seksiä hieman harvemmin kuin hommaavat uuden naisen. Tiedän jopa tapauksen, jolle yksi himokas nainen soittelee tapaamisia ehdotellen, mutta joka silti on uskollinen tyttöystävälleen.

Ja jos teidän tarvitsee maksaa seksistä, niin hei, kaikkien ei tarvitse. Lukuisat miehet elävät naisen siivellä. Lukuisat miehet saavat baarista seuraa ostamatta ikinä yhtäkään drinkkiä tai maksamatta yhtäkään taksimatkaa. Lukuisissa parisuhteissa nainen on se, joka tienaa enemmän, ja antaa silti miehelleen seksiä. Läheskään kaikki naiste eivät edes halua niitä kauheita kakaroita, joiden piltit miehen pitäisi maksaa. Jne.

Huvittavaa, näiden ruinaajamiesten porukka on epäilemättä näitä venakko/thaikkufaneja. Raukat eivät ilmeiseti ymmärrä, että SE se vasta maksaisi. Ja huorissakäynti, sanotaan nyt vaikka 50eur/laaki. Ja neljä kertaa viikossa on 200eur/viikko eli rapiat 800eur/kk. Ei kovin moni mies anna tyttöystävälleen/vimolleen tuollaisia summia, ei todellakaan. Muistakaahan pojat muuten laskea huoran taksaan HIV-lääkkeidenkin hinta.

Vierailija
20/20 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

M45

PS. Vaimo osti mulle uuden auton kauppakassiksi ( Audi A4 RS )