Sisunaiset 1.12
Viime viikolta:
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 51) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[b] Allakka [/b]♥
94.8 kg, 86.6 kg, ( 62 kg), 88.4 kg, 0.0 kg, 6.4 kg, 1.8 kg, 7 vkoa, ( tammikuu ) , BMI: 32.1 , ( 1.66 m )
[b] Axelara [/b]♥
73.2 kg, 68.9 kg, ( 65 kg), 69.1 kg, -1.3 kg, 4.1 kg, 0.2 kg, 1 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 25.1 , ( 1.66 m )
[b] Chicky [/b]♥
Painon kontrolli raskauden aikana:
Paino oli aluksi: 85.8 kg
Paino nyt: 90.0 kg
Nousua yhteensä: +4.2 kg
Matkaa 100 kg rajaan: 10.0 kg
LA: vko 8 / 2009
[b] Herkkusuu [/b]♥
55.3 kg, 54 kg, ( 50 kg), 56.5 kg, 0.0 kg, -1.2 kg, 2.5 kg, 8 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 21.0 , ( 1.64 m )
[b] Hiiriemo [/b]♥
57 kg, 56 kg, ( 52 kg), 58 kg, 0.0 kg, -1 kg, 2 kg, 10 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 23.2 , ( 1.58 m )
[b] Johkulainen [/b]♥
89 kg, 65 kg, ( 65 kg), 66.1 kg, 0.0 kg, 22.9 kg, 1.1 kg, 8 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 25.2 , ( 1.62 m )
[b] Körömölli [/b]♥
95 kg, 81.5 kg, ( 68 kg), 84.6 kg, -0.3 kg, 10.4 kg, 3.1 kg, 16 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 31.1 , ( 1.65 m )
[b] Lempi [/b]♥
77.9 kg, 71 kg, ( 64 kg), 73.5 kg, 0.0 kg, 4.4 kg, 2.5 kg, 9 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.7 , ( 1.60 m )
[b] Milenna [/b]♥
75.2 kg, 69.9 kg, ( 68 kg), 72.2 kg, 0.0 kg, 3 kg, 2.3 kg, 8 vkoa, ( tammikuu ) , BMI: 25.6 , ( 1.68 m )
[b] Minlee [/b]♥
95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 78.3 kg, 1.3 kg, 17.2 kg, 2.3 kg, 17 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.7 , ( 1.78 m )
[b] Nolaana [/b]♥
102 kg, 89 kg, ( 85 kg), 92 kg, 0.0 kg, 10 kg, 3 kg, 10 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 33.4 , ( 1.66 m )
[b] Pommeriina [/b]♥
91.9 kg, 85.8 kg, ( 74 kg), 87.1 kg, 0.0 kg, 4.8 kg, 1.3 kg, 6 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 27.8 , ( 1.77 m )
[b] Ragna [/b]♥
72.4 kg, 66 kg, ( 66 kg), 67.4 kg, 0.0 kg, 5 kg, 1.4 kg, 8 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 23.9 , ( 1.68 m )
[b] Tinna78 [/b]♥
70 kg, 59.9 kg, ( 58 kg), 61.7 kg, 0.0 kg, 8.3 kg, 1.8 kg, 5 vkoa, ( Tammkuu ) , BMI: 22.4 , ( 1.66 m )
[b] Unnika [/b]♥
70.5 kg, 58 kg, ( 58 kg), 61.2 kg, -0.1 kg, 9.3 kg, 3.2 kg, 13 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 22.5 , ( 1.65 m )
[b] Volga [/b]♥
90 kg, 77 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11 kg, 2 kg, 10 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.80 m )
[b] Waller [/b]♥
98 kg, 94.5 kg, ( 88 kg), 97 kg, 0.0 kg, 1 kg, 2.5 kg, 9 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 33.6 , ( 1.70 m )
[b] Saralda [/b]♥ UUSI!
59 kg, 57 kg, ( 51 kg), 59 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg, 4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 0.0 , ( 0.00 m )
[b] Napos [/b]♥
67 kg, 65.5 kg, ( 0 kg), 67 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.5 kg, 3 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 23.7 , ( 1.68 m )
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
Axelara: -1.3 kg [/b]
Ajallisesti lähinnä vkon 51 tavoitetta (su 21.12 mennessä)
1. sija => 1 ...vkoa:.. Axelara
2. sija => 3 ...vkoa:.. Napos
3. sija => 4 ...vkoa:.. Saralda
4. sija => 5 ...vkoa:.. Tinna78
5. sija => 6 ...vkoa:.. Pommeriina
6. sija => 7 ...vkoa:.. Allakka
7. sija => 8 ...vkoa:.. Herkkusuu
8. sija => 8 ...vkoa:.. Johkulainen
9. sija => 8 ...vkoa:.. Milenna
10. sija => 8 ...vkoa:.. Ragna
11. sija => 9 ...vkoa:.. Lempi05
12. sija => 9 ...vkoa:.. Waller
13. sija => 10 ...vkoa:.. hiiriemo
14. sija => 10 ...vkoa:.. Nolaana
15. sija => 10 ...vkoa:.. Volga
16. sija => 13 ...vkoa:.. Unnika
17. sija => 16 ...vkoa:.. Körömölli
18. sija => 17 ...vkoa:.. Minlee [/b]
Laihduttajia: 19
Painomme oli alussa: 1527 kg
Painamme nyt: 1409 kg
Tavoitepainomme (vko 51/2008): 1367 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -1.4 kg
Paino tippunut vuonna 2008: 47 kg
Kokonaispainonpudotus: 118 kg
Matkaa tavoitteeseen: 42 kg
Kommentit (16)
Voi allakka, älä heitä sikseen vaan jatka sisukkaasti eteenpäin. Me oltiin viikonloppuna juhlimassa ja tuli syötyä ja juotua yli pisteiden. Ihan tietoisesti siis. Paino tänä aamuna 66,2 kg eli miinusta 800 grammaa. Olisi varmaan tullut tosi hyvät lukemat ilman viikonlopun mässytyksiä. Nyt siis suuta soukemmalle taas. Tsempit myös täältä!
Ihan tyytyväinen olen vaikka ilman viikonlopun mässäilyjä olis tullut varmasti paremmatkin tulokset!
Mun mies on yhtäkkiä kyllästynyt roskaruuan syömiseen ja saanut lenkki-innostuksen. Tätä on takana nyt päivän verran, joten saa nähdä kauan kestää;) Sillä ei ole painon kanssa ongelmia (176cm/71kg), mutta kuulemma olo alkaa olla ällö ja väsynyt. Se ei edes omista urheilukamppeita, joten tänään pitää kuulemma hakea sille joululahjaksi lenkkarit. Ehkäpä tää tuo munkin lenkkeilyyn taas lisäpotkua, koska jos se aikoo käydä usein, niin mähän en suostu yhtään enempää olemaan yksin lasten;)
Axe
kun pääsin nyt tavoitteeseen, niin lasketko automaattisest uuden vielä viikolle 51? Jos et, niin mä voisin yrittää päästä 67kg!:)
Axe
Minäkin tuun ilmottautumaan, vaikka väsyttää niin vietävästi, että nukkumaan tarttis mennä!
Viikonloppu sujui ihan ok ja niin myös eilinen ja tää päivä, mutta vaa´alla en ole käynyt, kun menkat turvotuksineen täällä taas :o(!!
Eli on mennyt ihan ok vaan ei loistavasti niinkuin viime viikko meni..miten tää voi olla niin vaikeeta taas????
Tarttee tsempata, mutta jos se ei onnistu kunnolla ennen joulua niin viimeistään sitten 1.1.2009 ja silloin sen on todella onnistuttava..ei tuu muuten mitään!!
Kaikille kovasti tsemppiä, mukavaa viikkoa ja ihanaista Joulun odotusta toivottelee köris
Mulla oli varmaan viikonlopun juomingeista turvotusta maanantaina. Tänään vaaka näytti 65,6. Mulla on taktiikkana käydä näköjään joka päivä puntarilla nyt :). Koitetaan tytöt sinnitellä nyt!
Kyllä on ollut viime viikot sitkeetä tää painonpudotus!! Liikkumiset on jääneet, kun oon ollut jo pari viikkoa nuhanen, kait tää tästä joskus ;)
Tän viikon lukema on 61,3 kg eli pudotusta -400 g. Hitaasti, mutta varmast se 5 alkava luku siellä häämöttää..
Alelare!! HIENO PUDOTUS!
Tsemiä sitä tarvitseville!
Vaaka näytti aamulla 78.0 kg:n lukemaa. Pudotusta edellisviikkoon on siis 300g. Ihan hyvä. Välitavoite tosin on kaukana 2 kg päässä, mutta ei se mitään.
Täytyy vaan olla todella tarkkana, että ei jouluntiimellyksessä nouse lukema 8-alkuiseksi.
Nyt eletään viikkoa 49, joten vielä on 2 punnitusta jäljellä, ennenkuin välitavoite umpeutuu ...
Katsotaan sitten vuoden vaihteen jälkeen uudet välietapit.
Ihan ekaksi hirmuisen suuret pahoittelut kun en oo muistanut tätä...ja toiseksi suuren suuret onnittelut miinuslukemillenne!!
Miul on homma taas juminut oikeen kunnolla ja menkatkin on päällä,veikkaan että sekin nostaa vähäsen lukemia..pitäis vaan ottaa vielä loppukiri ennen joulua.
Onnea Tinnalle ja minleellekin pudotuksista. Mulla taitaa edelleen mennä hyvin. Eilen söin 1/4 osa pizzan ja maha tuli ihan täyteen. Outo juttu : ). Uskon, että maanantaina hyvät lukemat. Tosin huomenna on yhdet pikkujoulut, mutta jospa niistäkin selvittäisiin kunnialla. Edelleen intoa puhkun mä.
Jospa tällä kertaa jaksais nääkin pari päivää vetää kunnolla, niin tulokset olis vielä paremmat! Olen käynyt nyt tuon miehen lenkki-innostuksen ansiosta itsekin pari kertaa juoksemassa (oli välissä varmaan kk tauko) ja lähes jokapäiväinen punnistus lupaa onneksi hyvää:)
Nyt loppurutistus ennen joulua, eiks niin?? Mä haaveilen josko saisin kaikki raskauskilot karistettua ennen sitä (painoin meidän puntarilla plussauspäivänä 65,8kg), saahan sitä haaveilla ja yrittää :)
Axe
Axelara viekö sulla imetys kiloja alaspäin? Hienosti olet saanut painon laskusuuntaan.
Mulla vaan paino alkoi nousta kun vauva syntyi. Tunnustan jo nyt etten ole täysin pysynyt karkki ja keksilakossa, mutta pientä kurssimuutosta olen pystynyt tekemään. Tammikuun alusta on alettava tiukka laihdutus. Tarkoitus olisi syksyllä palata töihin ja mulla ei ole varaa enkä halua laittaa koko vaatevarastoa uusiksi. Vähän kyllä harmittaa sillä olin ajatellut että olisin jouluun mennessä saanut edes muutamia kiloja pois eikä lisää niin kuin nyt on tapahtunut. Mutta ei se auta tästä on vaan jatkettava eteenpäin.
Onko sulla aikaisempia raskauksia takana, miten niiden kanssa on käynyt? Varmasti mulla imetys tiputtaa! Kyllä tällä ruokavaliolla laihtuisin muutenkin, mutta en kyllä 1kg/vko -vauhtia, mitä suurinpirtein on nyt mennyt. Olen ajatellut, että 63kg:oon asti uskallan laihduttamalla laihduttaa vaikka täysimetänkin, koska mulla tuli pari kiloa just ennen raskautumista, joten niissä ei mitään raskasmetalleja pitäis olla. Yritän aloittaa kiinteät vasta pojan ollessa 6kk (maalikuussa), joten voi olla, että alkuvuodesta pitää ruveta vähän tahtia himmaamaan mikäli tuon ed. mainitun tavoitteeni saavutan. Maitoa mulla tulee kyllä laihduttamisesta huolimatta PALJON ja vauva syö harvoin verrattuna esikoiseen (tyttö) ja on lisäksi aika paljon tuhdimpi tapaus;) Joten sen puoleen en ole huonoa omaatuntoa kantanut tästä projektistani. Muistaakseni aikalailla samalla tavalla tytönkin kanssa kilot lähti - tosin kunnolla aloin syömisteni perään katsoa vasta paljon myöhemmin.
Olen pyrkinyt siihen, että jos herkkuja (yleensä karkkia) tekee mieli, niin siten käyn sitä hakemassa, mutta seuraava päivä vedetään tiukemmin.
Axe
Meidän vauva on nyt 6kk. Mulla ei varmaan siksi imetys auta laihtumiseen kun olen aina osittain imettänyt kun mun maito ei ihan riitä. Tässä raskaudessa sain raskausaikana painon pidettyä suhtkoht hyvin kurissa, siksi mua varmaan nyt ottaakin niin päähän. Ekassa raskaudessa paino nousi imetyksen aikana vähän vajaa neljä kiloa. Toisesssa vähän yli viisi kiloa ja nyt kuusi kiloa. Huokaus.
Liikkuminen ja oma aika auttaisi tässä laihdutuksessa mua tiedän sen. Liikkuminen antaisi anteeksi niitä joitain herkutteluja kun täysin ilman herkkuja ei jaksa kovin pitkään olla ja tää mun projekti on pitkä. Mä tarttisin jonkun terveellisen naposteltavan tai pitäisköhän silloin aina hörpätä vettä.
Tsemppiä kaikille.
Terppa kaikille UUSILLE ja VANHOILLE =)
Minä se täällä kans sahaan ylös ja alas mutta en edelleenkään
ole siinnä 78kg. Pari viikkoa sitten aloitin varmaan 1000 kerran tarkkailun
ja hyvin alkoi ... mutta tällä viikolla ollut niin kiire töissä että iltaisin
lasten mentyä nukkumaan olen sortunut taas namittelemaan , huoh...
Mutta paino sahaa n. 83kg - 81kg välillä joten välitavoite on sitten jo
missattu =) Mutta periksi en anna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN EN EN....
Nyt yritän saada ensin iltamässyn KOKONAAN POIKKI ja sitten vähentää
päivän kaloreita .... mutta aikaa taitaa tämä meikäläisenkin projekti
viedä.
Nyt kun olen aloittanut työt niin koko ajan on KIIRE ja kolmen lapsen
kanssa saa juosta pää kolmantena jalkana.... ja silti vaan paino
pysyy. Salille tms. liikuntaa en edelleenkään ole ehtinyt sisällyttää
päivän ohjelmaan sillä tunnit loppuvat kesken... huoh....
TSEMPPI OIKEASTI MEILLE KAIKILLE ME KYLLÄ TEHDÄÄN TÄMÄ , eikö ??????
paino on siinä kutakuinkin samassa kuin viimeksi ilmoitettu joskus plussalla ja joskus 200g miinuksella. Ja päätin nyt että yritän pysyä vuodenvaihteeseen tässä samassa ja sit alkaa uusi kiri, koska nyt on koko ajan jotakin juhlia...
Eli älä Minlee poista mua listoilta vaikka en lukemia ilmoita vasta kun vuoden vaihteen jälkeen!
No nyt sitten ne hurjat lukemat julki joita sitten vähän vielä paransin syömällä eilen suklaata eli tasan 90.0kg. Mä en ymmärrä miten mä sain pidettyä raskauden aikana painon aika kivasti kurissa ja nyt sitten raskauden päätyttyä paino on hilautunut 6kg ylöspäin. Tekis mieli jättää tää tähän ja vaan syödä lisää, mutta kun mä inhoan itseäni tällaisena. Joten ei se auta kuin jotenkin yrittää saada itsensä taas positiivisemmalle mielelle. Tilannetta ei yhtään auta lasten sairastelut ja tuo synkkä ilma tuolla ulkona ja oman ajan puute. Mut päätös on tehty ja pysyy. Olen ilman karkkia ja keksejä jouluviikon maanantaihin asti.
Toivottavasti en nyt masentanut teitä muita. Oikein paljon tsemppiä teille. Tulkaahan kirjoittelemaan kuulumisia niistä saa aina lisätsemppiä tähän omaan laihdutuskamppailuun.