Lyhin ikäero lapsilla? Paljon teillä on? Kuinka lyhyellä ikäerolla olevia tiedät?
Kommentit (9)
Kestän melua ja epäjärjestystä ja koska olen aina halunnut olla kotiäiti.
Meillä siis lapset syntyneet
3/98
11/99 (kaksoset)
9/01
2/03
11/06
laskettu aika 6/08
Meillä 1v4kk, ja sekin tuntui minusta aika lyhyeltä väliltä. Helppoa on ollut, tytöt nyt jo 6 ja 7 v ja toistensa parhaat kaverit olleet aina!
on 1,5 v. Kahdella kaverilla 1 v 4 kk.
ystävän lapsilla eroa 11kk
eka vuosi meni vähän sumussa mutta nyt kun lapset 2v ja 3v niin pääsee kyllä helpommalla kuin ne joilla vain yksi tai isompi iköero :)
tämä minun ja myös ystäväni mielipide, lapset toistensa parhaita kavereita eikä tarvii viihdyttää koko aikaa itse :)
vain 10,5kk. Mutta syynä tähän se, että tämä nuorimmainen syntyi yllättäen jo rv31. Eli odotettavissa ollut ikäero olisi ollut isompi...
Tuttavan tuttavalla kuulemma on lapset 10 kk ikäerolla, mutta tästä en voi olla varma.
Eli kaverillani on lapset 11 kuukauden ikäerolla. Siskoni kaverin sukulaisella taas oli ainakin tulossa lapset 10 kuukauden ikäerolla, sitä en tiedä, miten lopulta kävi.
Omista tutuista lyhin ikäero on serkun lapsilla, 1 vuosi ja 10 päivää :-)
En tunne ketään lyhyemmillä ikäeroilla, vaikka ei siis nuo meidänkään ikäerot ole mitkään extra-lyhyet (korkeintaan kahden nuorimman ikäero on aika lyhyt).