Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisesta " sotku" keskustelusta tuli mieleeni kysyä mielipiteitänne tällaisesta lahjasta...

Vierailija
03.04.2008 |

Minulla on hyvä ystävä jolla on kaksospojat 9 kk ja 3vuotias tyttö. Lasten isä on tällä hetkellä ulkomaankomennuksella ja pääsee kotiin nyt aika harvoin. Ystäväni kaikki aika menee lasten kanssa olemiseen eikä siivoukselle jää kamalasti aikaa ja hän itse kärsii siitä. Ajattelinkin kun hänen syntymäpäivänsä lähestyy että antaisin hänelle lahjaksi siivouspalvelulahjakortin, vaikkapa niin että siivooja kävisi kerran kahdessa viikossa kolmen kuukauden ajan. Itse lupautuisin mennä auttelemaan järjestelyssä ennen siivoojan tuloa. Olisiko hyvä? Vai pitääkö pelätä että astuu jonkun muun reviirille ja pelätä ystävän loukkaantumista? Omasta mielestäni tuo olisi parempi lahja kuin jokin turha käyttöesine. Pienten lasten äidit joista tuntuu että koti on jatkuvassa kaaoksessa, tykkäisittekö tällaisesta lahjasta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku antais noin ihanan lahjan!

Vierailija
2/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse loukkaantuisi, olisin ikionnellinen ja kiitollinen tuollaisesta lahjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää siivoupalvelua :) Ap

Vierailija
4/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta tuossa on suuri riski, että toinen loukkaantuu tosi pahasti...

Ehkä kannattaisi jutella siitä edes kautta rantain jotenkin..?

Tuollaisessa voi oikeasti käydä niin, että lahjansaaja pahoittaa mielensä ja loukkaantuu verisesti, kun kokee, että sinä arvostelet hänen kodinhoitoaan jne.

Ihan oikeasti, älä anna tuollaista ilman että juttelet asiasta edes jotain. Ihana ajatus, joka niin helposti otetaan väärin :)

Vierailija
5/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä loukkaantuisin! En ikinä enää kehtaisi ketään kutsua kylään, jos joku katsoo asialliseksi antaa siivousapua lahjakortin muodossa!! Miten olisi, jos antaisit " lahjakortin" jossa hoidat lapsia esim kerran viikossa 3h ja näin lahjan saaja saa aikaa levätä ja siivoilla!

Vierailija
6/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itseäsi sitten niin rumana ettet liikkuisi vuoteen ihmisten ilmoilla, loukkantuisit ja ottaisit sen arvosteluna ulkonäköäsi kohtaan?Periaatteessa sama juttu, paitsi että tässä lahja tuottaisi iloa pidemmäksikin aikaa. ei ap

Vierailija
7/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, nin kovasti ihmettelen miksi hommaat noin kalliin lahjan?

Ja minä loukkaantuisin suuresti. Minä vstaan meidän kodin siivouksesta, ei vieraat saa arvostella siivouksen tarvetta.

Vierailija
8/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 vuotta, eli ei pyöreitä mutta hän on minulle tärkeä joten rahalla ei ole niin kamalasti merkitystä. Tarkoitukseni ei ole missään nimessä arvostella hänen kodinhuoltoaan tai muutenkaan tekemisiä. Vain ja ainoastaan ilahduttaa hyödyllisellä lahjalla joka jättäisi sitten itsellekin enemmän aikaa ja varaa lepuuttaa hermojaan ilman että takaraivossa koko ajan paukuttaa tekemätön kotityö. Usein ystäväni onkin sanonut että oispa ihanaa jos olisi varaa siivoojaan.

Vierailija
9/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ystäväsi varmasti tietää syyn lahjaasi, eikä ota sitä loukkauksena.

Itse olisin todella onnellinen noin ihanasta lahjasta.

Vierailija
10/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävä tosiaan on siivojasta haaveillut ja sinulle puhunut, niin sitten sen varmaan uskaltaisikin ostaa. Ja muistat vain sanoa lahjaa antaessasi, että " kun sinä olet tällaista toivonut.." :)

Varmasti aivan mielettömän ihana lahja ja parempi kuin mikään " krääsä" , kunhan loukkaantumiselta vältytään.

Vierailija
11/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion nyt hankkia ystävälleni tämän ihanan lahjan, ehkä palaan kertomaan miten otettiin vastaan. terveisin ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän