Erikoinenko ongelma? Onko muita joilla sama vika?
Eli minulla on liian pieni suu tai miehelläni liian iso vehje, joka tapauksessa minun on hankala antaa miehelle suuseksiä vaikka sitä tykkäisinkin tehdä. Kun miehellä seisoo saan kalun hädintuskin suuhuni ja heti kun alkaa käsittelystä kiihottua lisää se ei enää mahdu suuhun ollenkaan, välillä käynyt niinkin etten meinaa saada sitä suusta pois kun siellä ollessaan laajenee lisää. Leuat tulevat todella kipeiksi nopeasti kun ei riitä että avaan suun isoksi vaan vielä isommaksi olisi yritettävä. Mitä ihmettä tässä voisi tehdä? Pitääkö vaan tyytyä nuolemaan, vai onko muuta vaihtoehtoa? Niin kiva olisi antaa kunnolla suuseksiä, vaikka ihan loppuun asti mutta kun ei onnistu. Exän kanssa olisi onnistunut, hänellä oli pienempi vehje mutta oli jotenkin estoinen tapaus eikä tykännyt suihin otosta.
Kommentit (12)
enkä tiedä olisiko tykännyt kuitenkin mutta oli vaan jotenkin niin rajoittunut ettei halunnut vai mikä oli, mutta vuosien saatossa en saanut ottaa suihin kuin pari kertaa, eikä silloinkaan loppuun asti. Eipä oikeastaan ex muuta seksiä halunnutkaan kuin perusjyystöä lähetyssaarnaajassa, ja sitäkin harvoin. Mutta se aiheen vierestä, ja palatakseni tähän ongelmaan niin nykyisen kanssa seksi muuten onnistuu. Tosin liukkaria käytetään usein kun aika tiukkaa tekee saada sisälle, mutta hyvin se sinne lisäluiston kanssa sujahtaa. Ei vielä ole mikään mieletön kalu, mutta ehkä normaalimittojen ylälaitamilla huitelee
T:ap
Vierailija:
ai mies ei tykkää suihin otosta??
tota ei usko kukaanMutta asiaa:
mutta oikeesti sun miehellä taitaa olla paksu kalu??
onnistuuko rakastelu muuten??
Päivän pelastus tää positiivinen vastaus :-)
Tekniikkajuttu. Kannattaa harjoitella vaikkapa lenkkimakkaralla. Leukojen ja suun rentouttaminen tärkeää. 69:ssä saat ehkä syvemmälle kun tulokulma parempi ja oma pimpsa saa samalla hoitoa.
terska on 6 cm paksu(Jelly Mylord). Ei mitään ongelmaa. Enkä ole erityisen suurisuinen. Ap siis puhuu puuta heinää.
Ehdoton max. noin 4 cm halkaisijaa oleva vehje mahtuu mun suuhun ja sillon hampaat raastaa kalua, eikä sitä voi kauan tehä.
Eli ihan mahdollinen tuo ap:n juttu.
Vierailija:
Ehdoton max. noin 4 cm halkaisijaa oleva vehje mahtuu mun suuhun
Ei taida munkaan suuhun mahtua ku max 4cm halkaisijaltaan oleva vehje. Että vitut vaan sulle, joka epäilet!
Mulla on hammaslääkärikäynnitkin yhtä tuskaa, ku suuta revitään auki väkisin ja valitetaan, kun on vaikea tutkia :-( Suupielet aina verillä sen jälkeen.
teettää vaikeuksia. Mitatkaa se 4 cm ennenkuin väitätte tuollaista. Mittasuhteet teillä hukassa.
Vierailija:
Ei taida munkaan suuhun mahtua ku max 4cm halkaisijaltaan oleva vehje. Että vitut vaan sulle, joka epäilet!Mulla on hammaslääkärikäynnitkin yhtä tuskaa, ku suuta revitään auki väkisin ja valitetaan, kun on vaikea tutkia :-( Suupielet aina verillä sen jälkeen.
Miks on niin helvetin vaikee uskoo...?? -10-
Vierailija:
teettää vaikeuksia. Mitatkaa se 4 cm ennenkuin väitätte tuollaista. Mittasuhteet teillä hukassa.Kuule, just mittasin ja ylä ja alaetuhampaiden väli on 4,1 senttiä suu niin auki kun voi olla!
Hammaslääkärissä repivät aina suuta enemmän auki, on leuat kipeenä sen jälkeen.
ai mies ei tykkää suihin otosta??
tota ei usko kukaan
Mutta asiaa:
mutta oikeesti sun miehellä taitaa olla paksu kalu??
onnistuuko rakastelu muuten??