Lue keskustelun säännöt.
Voiko lettu/ohukaistaikinaan laittaa maitorahkaa? Tuleeko siitä mitään? ov
03.04.2008 |
yritän tässä kehitellä uusia, terveellisempiä versioita lempiherkuistamme ja pohdiskelin voisiko tuohon ohukaistaikinaan pistää maitorahkaa, maitohan siihen käy mutta entäs rahkan muodossa jos sitä laittaisi lisäksi?
Kommentit (2)
ajattelin että tulisi ainakin vähän enemmän proteiinia lettuihin tuolla tavalla, ja ehkä ei tarvitse ihan niin paljon vehnäjauhoja sitten laittaa. Pitänee kai rohkeasti kokeilla minkä reseptin saan aikaiseksi :P
T:ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sitten ei tarvitse laittaa kananmunaa. En kyllä tiedä, tuleeko niistä oleellisesti terveellisempiä. Itse en pidä noista rahkaletuista niin paljoa kuin tavan letuista, mutta se johtunee munattomuudesta, antaahan se muna kuitenkin makua.