minkälainen alue, Espoossa. Etuovi 513522. kommentteja myös talosta!
Jotenkin aivan meidän näköinen talo, mutta alue on ihan vierasta. Kertokaa! Tarkoitus olisi myydä tonttiosuus isovanhemmille.
Kommentit (10)
Talon ulkonäkö ei miellytä minua, mutta jos te tykkäätte tuon mallisista taloista niin mikä ettei!
Tietysti kannattaa käydä katsomassa miten tuo talo on sijoiteltu tuohon tontille verrattuna tiehen, muihin taloihin yms..
" huonomaineisia" . En tiedä ovatko oikeasti, mutta sellainen mielikuva siis minulla.
mutta Vanha Turuntie kulkee ihan vieressä.
Mitä mahdat viestilläsi tarkoittaa? Ihan hyviä alueita siinä ympärillä on.
Tunnen kyllä aluetta.
Kiva talo, mutta aivan liian lähellä tietä.
Itse talo on kyllä kallis siihen nähden, että se on pelkkä puutalo. No, tontti on iso, mikä ehkä selittää hinnan, muttei sittenkään. Älkää ihmiset suostuko noihin hintoihin, ellette sitten halua ylläpitää asuntojen hintakuplaa täällä. Tuolla summallahan saisi jostain Kaliforniasta todella luksustalon meren rannalta.
Vastaus: Kallis, kokeillaan ilmeisesti kepillä jäätä, jospa joku maksaisi ...
Onko kuitenkin hiukan liian kliininen? Seinät ainakin oikein huutavat väriä, ja mitkä hirvitykset siellä oli vetiminä keittiön ovissa - ne vaihtaisin heti. :) Mutta mitäpä minä tässä arvostelemaan, kun en sinne ole muuttamassakaan, eipä olisi mahdollisuuksiakaan, koska talo on meille 6-kertaisesti liian kallis.