Kokemuksia Teroluteista?
Onko kenelläkään tällä hetkellä yritys ja em. kuuri päällä? Meillä kuumeillaan kolmosta, ja yritetään saada selvyyttä (hyvin sekaisin menneeseen) kiertoon Terojen avulla =o/.
Olisi mukavaa saada vertaistukea, ja kuulla kokemuksianne - miten kaikki kuurin jälkeen (tai aikana) meni? Saitteko toivotun vauvan alulle, ja menikö kaikki raskauden suhteen hyvin?
Täällä odotellaan nyt vuotoa (kp n. 35 tms.) toisen Terolut (10 päivää) liuskan jälkeen; mutta vain satunnaisesti hieman veristä limaa tulee pyyhkiessä paperiin - ei mitään kunnollista vuotoa. Viime sunnuntaina testasin (Clear Blue:lla) negan, tulevana viikonloppuna ajattelin testailla uudestaan.
Löytyykö täältä kohtalotovereita =o)?
Kommentit (8)
Ei minullakaan ole niistä mitään oireita; ihan hyvältä on tuntunut - etenkin se on nyt ollut mukavaa, ettei vuotoa tarvitse odotella 3:a kuukautta.
Toivottavasti tämä kuuri toisi avun kiertojen säännöllistämiseen, kesällä pääsisi kunnolla yrittämään luomukiertojen puitteissa uutta perheenjäsentä =o).
Onnea sinulle yritykseen! Pidän peukkuja, että pian tärppäisi =o).
Huomenna alkaa toinen terokuuri. Ensimmäisellä kerralla kierto oli 35 pv, joten silloin ei ainakaan kuuri auttanut lyhentävästi. Itse kaipailen Teroista apua ovulaatioon, koska gyne sanoi, että jos kierto on yli 35, ei ovulaatiota välttämättä edes tapahdu. En ole ovista bongannut myöskään tikkujen avulla. Minullakaan ei mitään sivuvaikutuksia ole ilmennyt, vähän tosin niukempi vuoto.
Itseäni on vain mietityttänyt, että jos ovis ei ehdi tulla ennen kuurin alkua (15.pvä), niin voiko loppukierrosta ovis ja raskautuminen enää tapahtua. Meillä yrityskuukausia takana 8, ja jos ei Terot tepsi niin sitten tarkempiin tutkimuksiin.
Tsemppiä yritykseen!!=)
Todella kiva löytää vertaistukea tämän asian kanssa!
Mielestäni Teroissa on kyllä se ongelma, että ovulaatiota ei sitten välttämättä siihen kiertoon tapahdu, jos se ei ehdi ennen tuota kierron 15. päivää jolloin ensimmäinen pilleri tulisi ottaa. Toivottavasti auttaisi siten, että säännöllistäisi kierron, ja ovulaatio tulisi siihen sitten itsekseen mukaan (samaan rytmiin) sitten joskus, kun kierto on syötynä ja kroppa ns. luomutilassa ;o).
Minä taisin puhua liian nopeaan sitä ettei Teroista ole ollut haittavaikutuksia; tarkemmin kun asiaa miettii niin nyt toisen satsin niitä syötyäni (kp on nyt 4), minulla on kaikenlaisia oireita; huono olo ollut jo 2 viikkoa, päätä särkee, rinnat ovat olleet jo kolmatta viikkoa kipeinä (ja turvonneina), näen painajaisia ja olen itkuherkempi =o/ - kaikki oikeastaan raskauden oireita myöskin, mutta en ole raskaana (herkimmillä testeillä moneen kertaan testattua faktaa ;o)..).
Vielä kolmas liuska syömätty - tämä on siis viimeinen Terokierros (ainakin tältä erää), sitten peukut korkealle, että vauva saisi alkunsa, kun luomukierrot pääsevät alkamaan =o)!
Ja ONNEA Hempuli jo valmiiksi kolmikymppisten johdosta, jos tuo 78 on sinun syntymävuotesi - siinä tapauksessa olemme nimittäin myöskin samaa vuosikertaa ;o).
IS
Kyllä se tosiaan on syntymävuosi, ja synttärit osuu tälle viikolle=)
Ompas tosiaan mukava että saman ikäistä porukkaa on mukana, välillä tuntee ittensä niin vanhaksi nuorien kuumeilijoiden joukossa.
Toivottavasti nuo sun oireet ei pahene, vaikka kyllähän niitten kanssa varmaan elää, jos lopputulos on halutunlainen!!
Kun noita sun oireita lueskelin ni tuli mieleen, et itekin olen ihan ihmeellisiä painajaisia nähnyt viime aikoina. Mm. viime yönä löysin ihmisen pään muovipussista joissain metikössä..!!=) Tosi outoa!
Mut toivotaan et molempien ens yö ois rauhallinen!=)
Ekaa kertaa tässä kierrossa kokeilen. Mulla on e-pillereiden jälkeen ollut menkat 29-38 pituiset ja viimeksi oli nuo 38. 10 päivää pitäisi niitä popsia ja mulla gyne määräs siihen, että ne auttaisi ovulaation jälkeen kiinnittymiseen. Ovulaatio tapahtui, ainakin tikutuksen mukaan...saa nähdä auttaako terot mitään. Yk 8 menossa ja alkaa jo tuntumaan epätoivoiselta kun aina pettyy kun menkat alkaa.. Nyt kp 25 ja kolmena päivänä pitäisi teroja vielä ottaa.. Voin tulla ilmoittamaan miten kävi. Esikoista yritetään.
Lila82
piti lisätä...että mulla on parina edellisenä päivänä tullut pari kertaa päivässä pientä rusehtavaa valkkaria wc-paperiin...oviksesta on nyt 7 päivää. Tietenkin toivon et ne olis kiinnittymiseen liittyvää ;)
Lila
Minulla tuo maaginen 30 v. paukahti mittariin jo kokolailla tarkalleen kuukausi sitten - miehelläni se on edessä juhannuksena (samaa vuosikertaa on siis myös hänkin). Samassa veneessä ollaan siis myös sen seikan suhteen ;o)!
Jännä juttu nuo painajaiset - ne todellakin ovat sarjassamme " K-18" kaliiberia olevia unia raakuudeltaan =o(, sellaisia todella shokeeraavia unia; olen pannut merkille, ettei sellaisia näe muutakuin raskaana - ja nyt näköjään myöskin Terolut kuurin alaisena =oO..
No mutta; on se palkintokin niin mahtava - kyllä me kaikki tämä kestetään ;o)!
Mulla on toinen Tero-kuuri menossa. Kierrot on heitelly viime aikoina 35-70. Ekojen Terolutien jälkeen sain odotella 11pv että menkat alkoi. Meni siis vähän pitempään kuin olisi pitänyt. Tosin mulla tais olla ovulaatio vasta joskus kp 20 paikkeilla, niin oli omat keltarauhashormonit veressä viivästämässä menkkojen alkua. Terojen jälkeiset menkat oli kyllä oudot, vielä normaaliakin oudommat ja niukemmat.
Ekaa yritellään, 11. yrityskuukausi alkoi just. En siis osaa sanoa raskaaksitulemisesta mitään, valitettavasti.
Tekeekö Terot sulle jotain sivuoireita? Ite en oo ainakaan huomannu mitään.
-p