Pahin pelkoni meinasi toteutua: olin ajaa pienen tytön päälle
 Kamalat itsesyytökset, minun vikanihan se olisi ollutkin. Lapsi suojatiellä ja minä ajan 10 km ylinopeutta ja luen samalla tekstiviestiä.
 Auto pysähtyi 10 cm päähän tytöstä, helvetti en olisi ikinä antanut itselleni anteeksi jos olisin omalla idioottimaisella käytökselläni aiheuttanut tytölle kuoleman tai vamman.
 Ihan hirveetä, tapahtumasta muutama tunti ja vieläkin ihan tärisen täällä kotona. Meinasi olla hieman liian kova oppitunti varovaisuudesta liikenteessä.....
Kommentit (6)
toivottavasti tänne ei tuu kukaan jeesustelemaan, kaikki joskus ajaa esim päin punasia tai kälättää kännyyn... ite lähin kerran sairaan lapsen kanssa ajamaan ja olin tosi kiukkunen ja ahistunut ja huomasin yhen koululaisen juoksemassa tielle, juuri ajoissa... luojalle kiitos. nykyään en ikinä vastaa kännyyn koska se on kassissa lattialla ja ennen kun lähden ajamaan, vaikka stressaavassa tilanteessa niin hengittelen pari kertaa ja rauhoitun...
 Oli pakko kirjoittaa kun tuntuu että pää hajoaa näihin kuvitelmiini mitä olisi voinut sattua..
 Olen ajanut muutaman pienen kolarin, jotka eivät olleet minusta kiinni, mutten säikähtänyt edes näin paljon niissä varmaan yhteensä.
 Pahinta varmaan on että tyttö oli saman ikäinen kun itsellänikin on...
 ap
voi olla perheen ainoa nimen jatkaja.
En ole ajanut liki kymmeneen vuoteen, annoin ajokorttinikin pois. Mä en vaan halua ottaa sitä vastuuta omista lapsistani, enkä toisten lapsista, että ajaisin jonkun päälle tai vaan kolarin. Ammattiautoilijat hoitavat kuljetustarpeeni.
 Meinasin ajaa naapurin 8v pojan päälle muutama päivä sitten. Olin tulossa kaupasta ja poika jäi suuri koulutaksista pois. Lapsi lähti ylittämään tietä, katsoen vain toiseen suuntaan. Ehdin jarruttaa - HUH!!!
 En kokenut hirveitä itsesyytöksiä, ajoin sallittua nopeutta jne. mutta säikähdin tietenkin ihan hirveästi.
Moni kun ei saa toista mahdollisuutta parantaa tapojaan ja taas on turhaan yksi pieni lapsi poissa.