Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli uskoon, puhuu nyt vain uskon asioista. Ihan sama mistä aloitan keskustelun, hän kääntää sen uskonasioihin.

Vierailija
02.04.2008 |

Onko kokemuksia? Ahdistavaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tullut helluntailaiseen tms uskoon, voit olla varma, ettei miehellä lähiaikoina ole mitään muuta intressiä kuin käännyttää sinut uskoon. Hän rukoilee sitä päivin ja öin.

Itse olin uskossa 12 vuotta ja ex-mieheni on uskis edelleen. Kysy vaan mitä haluat. En ole enää uskossa. Onneksi tulin järkiini.

T: Iloinen luopio

Vierailija
2/7 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen valtavan ihanan onnen/ rauhan tunteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehesi siitä ajan oloon rauhoittuu. Hän on tehnyt suuren löydön elämässään ja on siitä innoissaan ja onnellinen.

Vierailija
4/7 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä tuli aika pelottava, puhui tuomiopäivästä ja sen sellaisista alituiseen.

Vierailija
5/7 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita en ollut aikaisemmin kysellyt.

Lisäksi monet asiat, joita olin luullut jumalan rukousvastauksiksi, paljastuivat läpimädiksi ja tuhoaviksi. (esim avioliittoni)

Lisäksi näin omin silmin uskovaisten ihmisten valheellisuuden, kateuden, vallanhimon, kovuuden jne... En pystynyt enää uskomaan uskontoon, joka tuottaa em kaltaisia ihmisiä.

T: Iloinen luopio nro 4

Vierailija
6/7 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ootko ihan tosissasi?? Uskonto tuottaa ihmisiä; siis mitä??

Lisäksi näin omin silmin uskovaisten ihmisten valheellisuuden, kateuden, vallanhimon, kovuuden jne... En pystynyt enää uskomaan uskontoon, joka tuottaa em kaltaisia ihmisiä.

[/quote]

Vierailija
7/7 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]