Onko muiden mielestä 2-vuotiaan kanssa raskasta?
Huh heijaa, että voi olla tuollaisen 2-vuotiaan kanssa paljon peräänkatsomista! Tuntuu että silmät pitäisi olla selässäkin tuon pojan kanssa. Lisäksi on tullut kovasti jo omaa tahtoa ja kaikki on " ei ei ei" .
Vaikak mulla on kaksoset aikaisemmin niin olin ihan kai tosissani unohtanut millaisia tämän ikäiset voivat olla! Tietysti välillä ihan lutuisia ja ihania, mutta sitten kun pitää jatkuvasti tehdä jotain kiellettyäkin... Tänään on ollut vessassa lotraamassa veden kanssa, kiipeillyt kerrossänkyyn, ollut kissan laatikolla jne...
Koska tämä oikeasti vähän helpottaa???
Kommentit (5)
Lapset ovat erilaisia. Ei tuo käytös johdu iästä vaan siitä millainen sun lapsi on.
kaksostenkin kanssa tässä iässä (?). Muistelen että heidän kanssa helppas viimeistään siinä 3,5-v iässä. Sitä ennen kyllä tekivät pahuuksiaan.
Tosin kaksoset eivät IKINÄ olleet kaivelemassa kissan laatikkoa, vessanpyttyä tai halunneet tiskata jatkuvasti:DD. Taitaa olla harvinaisen jääräpäinen tapaus tää kolmonen... Ja huoho niin raskas hoidettava... Mieskin huokas kun poika oli hänen kanssaan eilen koko päivän kun poju oli kotona kipeänä.
Ap
Tuo viihtyy hyvin leikeissään ja kuuntelee kieltoja ja on innokas oppimaan uutta, kuten pukemista ja potalla käymistä. Hyvin antoisaa aikaa.
Siis käyttämään sitä itse. Yleensä on normaalia että 2-vuotiaan yleisin sana on " ei" ja uhmahan alkaa tuossa iässä jo nostaa päätään!! Sanoisin että normaalilta kuitenkin kuulostaa. Taitaa ap:lla olla vain vilkas ja innokas lapsi.
Esikoinen jo viisi ja onneksi halutessaan jo kovin " fiksu" .