Käykö ketään sääliksi se Tukiainen, kun se on nyt leimattu noidaksi ja syylliseksi Iken alamäkeen?
Kommentit (8)
mitä viestien antamisesta Hymylle seuraa. Tosin luulisi, että jotain olisi Susan Kurosesta opittu, mutta ilmeisesti sitten ei.
hallita julkisuutta tässä asiassa ja ottaa itselleen siitä vain hyödyn? Tai ehkä niin kävikin, tanssiryhmälle riittää kuulemma keikkaa ja itse madamellekin varmaan. Mutta kertokaas mulle, miksi miehet innostuu tuon sortin naisista? Siis kun hehkeämpiäkin löytyy.
Jos sen puhelin olis varastettu ja joku muu olis myynyt viestit lehdelle, niin voisin säälitellä.
En kuitenkaan tuollaista laskelmoitua temppua, kuten joku sanoi, kuvitteliko tosiaan, että ottais vaan rusinat pullasta. Eikö näitä nyt ole jo nähty...
jossain viiraa jos pitää alkaa syylistämään häntä, koska jollei siinä ois ollut hän, niin siinä ois joku toinen nainen. Hyvä kun tuli ilmi.
Ja kun vaihdetaan viestissäsi sanan " nainen" paikalle sana " Kanerva" , onkin molemmat puolet käsitelty ja sääliä ei tarvitse kumpikaan.
Julkisuutta lähti hakemaan ja sitä sitten sai. Toivottavasti on nyt onnellinen.
Oli rohkeutta tuoda vanhan pukin vanhat harrastukset taas päivänvaloon.
Olen itse ihan todella tavallinen nainen - en erityisen hyveellinen - ja silti minun on mahdotonta jotenkin " uskoa" että joku, monikin, ihminen elättää itseään eroottisella tanssilla ja sponsoroivilla miesystävillä. Tulipa tästä moralisoivan kuuloista... sitä en tarkoita. Mietin vain millainen naiskuva naisella saa olla, että alkaa tuollaiseen, ja toisaalta millaiseksi naiskuva ja mieskuva vuosien varrella muuttuu tuontyylisen elämän jälkeen.